Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt lilla hjärta :heart
IMG_20180907_170708_620.webp

Vi har haft en så himla rolig dag. Var iväg på äventyr till Rackarenan (en stor inhägnad) och lallade runt på Rambobanan (en miljötränings-/hinderbana) :heart
Hade väl kanske inte jättetur med vädret, det regnade rätt mycket natten till idag och imorse, och det duggade av och till när vi var där. Blöta tassar! Men vi hade hur trevligt som helst ändå.

Hemma leker hundarna mest på Watsons vis, vilket mest handlar om att tugga på varandra. Men när vi släpper dem på ställen där de får springa lösa så blir det Sherlock-lek och det betyder galna springturer i turbofart. Det finns inget härligare än att se Sherlock springa så öronen fladdrar. Och nu börjar Watson bli likadan. :D

Bildspam i spoilern :)

8lMYYlH.jpg

x1ESzLg.jpg

364E6rg.jpg

rxpn8xp.jpg

vsEx4fu.jpg

0lIlSme.jpg

UajAlV1.jpg

ulk32Mg.jpg

2S8SFPf.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 805
Senast: pepp
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar