Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild från tidigare ikväll när lilla terriern stod tillräckligt stilla för att fastna på bild.
Ahhh! Spot On!
Där är hon alltså, åttaåringen?
Ser väldigt fräsig ut!
Rolig bekantskap!Japp! Jäkligt cool dam, lite knepig med andra hundar inomhus bara, men det verkar lösa sig. Ska snart gå på långpromenad till djuraffären och väga henne, är nyfiken på vad hon väger.
Rolig bekantskap!
Har du henne på prov nu över helgen? Hur känns det?
Kan hon väga ca 10 kg?
Jag tycker terrier av hennes typ är fräsiga. Jag skulle absolut kunna tänka mig en sådan hund om jag bara hade en innan.
Nu känns det som om två hundar är max. Vi har förvisso tre men vår lilla hund är oftast hos mormor.
Dåligt med bilder på mina på sistone. Pudeln har snaggats och båda har gått ner 0,5 kg i vikt. Önskvärt på pudeln men inte på vinthunden. Absolut inte så att han är underviktig nu men han var heller inte överviktig innan och jag föredrar att han har lite extra då han är såååå extremt svår med maten och det är därför de gått ner. Vi har fått byta till torrfoder pga gastrit och det var inte så populärt nej.
Äldre bilder på William, ursäktar om jag ev lagt upp ngn innan redan?
Denna är bara så magisk!
Naturligt uppställd:
Och nu lite tunnare:
Jag kunde inte låta bli att testa ett lila koppel på lilla terriern. All(!) utrustning hon har nu är svart, vitt eller grått. När jag höll fram godis för att få henne att sitta still så började hon att bjuda på massor av olika små beteenden och tricks, så nu funderar jag på att lämna datorn och testa vad hon kan
Och justja, vi har varit i djuraffären också. Tanken var att testa hurttas uppdaterade y-sele. Den fanns inte i sortimentet.... Jag vet en djuraffär här som den finns i, men vi valde en annan idag för att få trevligare promenadväg. Hade trott att selen skulle finnas där med, för de har så mycket saker, men nej. Nåja, hunden är inte ens min, jag behöver ju egentligen inte alls börja fundera på vad man skulle kunna köpa för utrustning till henne
Men så fin hon är! Väldigt vackert huvud och intelligent uttryck.
Det är nog en skojig liten hund. Hon har samma storlek som vår dvärgschnauzer.
Det är förvisso en liten hund men ändå, i mitt tycke, rejäl nog.
Ja hon är ju inte "liten liten" och ska jag ha en liten hund ska det absolut vara någon terrier eller schnauzer, något som är lite mer... rejält Sitter nu och funderar på om det är så att jag vill ha henne och om det i så fall beror på att jag vill få henne så fin som möjligt (ge henne mat hon mår bättre av, träna upp henne fysiskt, låta henne använda hjärnan till lydnadsträning...) eller om jag vill ha henne för att hon är hon. SKA inte fundera på det förrän imorgon, men det är ju lagom lätt att låta bli när hunden ligger en halvmeter från mig.
Svarar dig o prinsessfeminist. Vi vet inte men Troligtvis ssluki o whippet. Han väger knappt 17 kg o är bara 58 hög och det finns t om så stora whippetshanar. Nätt nos, naken mage o väldigt mjuk, försiktig och förig kille. Tack!Oj vad fin, vad är det för ras?
Duktig du är på att frisera.
Nu har jag kommit till skott med at ta fram bild på min Ebun med propelleröron -finns en viss likhet med din Mira (Bilden under på normala ridgebacköron)