Sv: Senast tagna bilden.. V
Vad är den lurviga med västgötestuket?
PL
Vad är den lurviga med västgötestuket?
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh så fin modell på henne! Jättesnygg!
Förut gjorde jag så. Nu har jag lärt mig när det lönar sig att fotografera och kör mycket på att försöka tajma rätt. Förut tyckte jag att det verkade vara en dröm att ha en kamera som klarar många bilder per sekund. Nu har jag en som kan ta 8 bilder/sekund och utnyttjar det sällan
Att hon ser bra ut på i princip alla bilder gör dock INTE att jag lägger ut alla bilder. Då gör jag istället så att jag väljer ut de allra bästa av dem osv. Så procentuellt sett så är det ungefär lika många som publiceras nu som när jag fotade hur mycket som helst, men de bra bilderna nu är långt mycket bättre än de som var mina bra bilder förut.
Ibland fotar jag ca 100 bilder och blir nöjd med en enda av dem. Dagen då jag fotade den här är ett sådant exempel:
BILD
Den dagen gick dock många bilder bort bara för att hennes springkompis hade täcke på sig, eller sele, något sådant, och jag tyckte det var tråkigt att ha med det på bild
På vintern publicerar jag mellan 2-5 bilder per 100 bilder ungefär, för då är jag så petig med hur snön flyger och allt möjligt På sommaren blir det kanske 10 bilder av 100, men betydligt fler om vi är på tävlingar/träningar eller liknande.
Kl
Premiärridtur för Mattis idag. Han sötte sig exemplariskt vi var bara ute en kortis eftersom min treåring var med (fjordingen som går i täten) men vi hann gå förbi en samojed som satt i hundgård och skällde ut oss, Mattis kunde inte bry sig mindre. Så detta var inte sista gången vi var ute
Stackars Zipper som inte får leka med Rådjur!! Ond matte som har kollat för lite på Disneyfilmer (ffa Micke och Molle) och som borde veta att alla djur kan leka med varandra