Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inte så mycket nytt på mina två, men det finns ju andra jyckar som roamar på gården. ^^
Lilla cockervalpen Millie har blivit såhär stor:
Ett totalt yrväder, enda sättet att överhuvudtaget få henne att fastna på bild var att plantera henne på mountingblocket och muta med kattmat. ^^
Och då har vi hovslagarens skitsöta russeltik, Charlie. Jag har Aldrig sett sådana öron förut. XD
*kl*
Eftersom det ligger närmare en halvmeter lössnö ute i skogen nu så tar det emot att behöva traska hela halvmilsrundan med hundarna.
Idag löste jag det genom att göra tre flugor på smällen: Introducera Frodo till hur man gör när man går på tur med häst, motionera hundarna och dessutom fick sig Lea en mystur. Och så slapp jag ju gå
Kusen är min nu 22 år gamla (Hur nu det gick till, nyss var hon mitt framtidsämne ) nordis som banne mig INTE fryser
Toppen att ha när man ska lära hundarna sköta sig runt hästar, hon skiter fullständigt i om de försöker eya henne eller hänger i svansen, hon bara går tills de tröttnar. Gulledamen!
Hundträning Jag har aldrig blandat ihop dom känslorna så har svårt att svara på just den biten men jag tänker att du kan ju fundera och landa lite i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.