Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

*kl*

Från gårdagens promenad
209412_10151388483487150_1985057224_o.jpg

201567_10151388483412150_877505171_o.jpg

Den undre bilden kunde bli en fin måling :)

--

Blir en bild från september från mig, Vilda, jaktcocker
037_zps99cae86e.jpg

Tack! Det är skitsvårt att fota en kolsvart hund i vit snö, särskilt när solen inte lyser tillräckligt skarpt, och fotografen egentligen är ointresserad över hur kameran fungerar utan bara vill ha fina bilder på sin hund ;). Så hunden är en aning uppljusad i PS.

Din bild är också väldigt fin!

Tänkte jag måste ju bara visa den här bilden som jag tog för en månad sedan. Det är synd att jag inte han med inställningarna men ögonblick kommer ju och går så snabbt.

Det här är nog iaf det man kan kalla kärlek vid första ögonkastet. Min kompis kom och visade upp sin 4 månader gamla baby och det är första gången vår 18 månaders Jämthundshane träffar ett litet barn.

522336_10151112668552544_1658649193_n.jpg

Har aldrig sett en hund som blivit så tokig. vi fick bokstavligen dra honom i från barnet för att gå ut.

*kl*

Från gårdagens promenad
209412_10151388483487150_1985057224_o.jpg

Snygg!

Är han av nättare modell eller kommer han att bli mycket "grövre"?

Jag tycker inte att de riktigt grova kelpisarna är estetiskt tilltalande även om de säkert är jättefina enligt rasstandarden. Får hoppas att jag tycker att min egen hund är snygg även om han skulle bli av grövre modell...

Kl

Så roligt att titta i tråden på alla vackra bilder!

Här är ett par bilder från idag, Mattis visar upp dagens outfit och Turbo visar sig från sin bästa sida
205152_10151144453392343_1236827286_n.jpg

beardispäls och kramsnö går inte ihop ...

Och här är en från dagens skogspromenad
77060_10151144523307343_1765123382_n.jpg

Så typiskt japaner! XD Jag har slutat hålla räkning på alla gånger jag hittat shiban uppe på (eller i) alla möjliga möbler. Solfläcken på köksbordet är en favorit, och inte spelar det någon roll om man knuffar in alla stolarna heller. Det enda som hjälper är att dra Ut dem så att de står mitt i vägen för allting annat.... och då finns alltid risken att det gör det lättare att klättra upp någon annan stans. Köksbänken till exempel. ; )
Hon är hemskt fin, din akita. Nätt och lagom!

Så typiskt japaner! XD Jag har slutat hålla räkning på alla gånger jag hittat shiban uppe på (eller i) alla möjliga möbler. Solfläcken på köksbordet är en favorit, och inte spelar det någon roll om man knuffar in alla stolarna heller. Det enda som hjälper är att dra Ut dem så att de står mitt i vägen för allting annat.... och då finns alltid risken att det gör det lättare att klättra upp någon annan stans. Köksbänken till exempel. ; )

Hon är inne i en upptäckarfas och man hittar henne på konstiga platser :p Idag stod hon på matbordet :angel: Hon är ju så stor så hon tar sig upp dit hon vill utan hjälpmedel om hon anstränger sig lite.

Hon är hemskt fin, din akita. Nätt och lagom!
Tack tack :laugh:

*kl*

Såhär roligt kan man ha på lunchrasten efter en trist och seriös morgon!
Matte tog med en TENNISBOLL!

oxuSh.jpg

f8j42.jpg

Sedan passade vi på att utnyttja de nya dräneringsrören för lite agilityträning. Temporära stängselstolpar fick bli slalom. Man tager vad man haver!
KGsty.jpg

På promenad idag: Chika hittar mus.
bUIL9.jpg

Medan terriern norpar den Bästa pinnen!
wRm9C.jpg

e0jT.jpg

(Förlåt för bildbomben! )

Sarek hälsar och tackar! Nej mycket grövre blir han nog inte. Jag föredrar nog de som är en aning burkigare men Sarek har i alla fall bra proportioner och förhoppningsvis så får han tillbaka sin päls snart (har nyligen fällt precis allt...)

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 272
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
754
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat