Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

KL

Idag fick jag äntligen skriva på ägarbytes-papperna till jordbruksverket, så efter 3,5månader är han äntligen min på riktigt!!! :love:

20121210235020835516258_sbig.jpg

Frittes kullbrorsa Frodo är nykastrerad och bor här fram till mellandagarna.

För att distrahera från kliande sår har vi ägnat eftermiddan åt att titta på Jane Austen och äta lussebullar i sängen;)

148295_10151266550293666_1510402822_n.jpg

KL

Båda mina knasheeler gillar att snutta på mjukisbollar/mjukisdjur när dom är trötta, men det kan ge problem.....

Man kan få så torra läppar att dom fastnar över tänderna:D

Untitled by heffalklumpens, on Flickr

Här kommer det ett litet, skönsjungande, osamstämmigt och uttråkat luciatåg :angel: dagen till ära!

013.jpg

Lucian hamnade bakom kameran och mallen ska faktiskt föreställa en papparkaksgubbe ;)

Har man fått ett ben så gäller det att hålla rätt på det. Då kan man inte lämna det hur som helst, utan det får hänga med på en mysstund hos husse. :D

380266_10151179875923030_1862994648_n.jpg

Jag spenderade stora delar av natten med att klappa på en öm, nyopererad hundmage och trösta en lite osäker BC-brorsa som inte är van att sova i sängen.

Så vi tog faktiskt en timmes middagsvila idag, jag och alla hanhundarna. Trångt och mysigt !

Frodo längst bort, Love i mitten och Fridolf närmast kameran. Boss precis till höger om mig, ur bild.
68661_10151267835738666_1874686465_n.jpg

Vilken fin bild på fina hundar :)

--

Tog en på Ajo i söndags, han älskar snön! (nosen bleknar :eek: )
003.jpg

Aussie (eller blandning av mullvad och studsboll, av kvällspromenaden att döma :p)

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 217
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
750
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat