Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm - kan inte se en endaste bildLänge sedan man var här
Chibo är som vanligt lika tokig,glad och snygg
Ebrah med sitt nya täcke! Dubbel fleece, lååång magplatta och inget som hindrar rörelserna fram. Det blev lite stort i halsen, så jag ska se om det går att sy in det lite, men annars är jag nöjd
Tack Jag har inget mönster till det tyvärr, utan provade på henne allt eftersom, testade mig fram osv. Jag har inte heller sytt på beställning förut, men jag skulle kunna prova om du vill!Kan man beställa!? Verkligen skitsnyggt, eller om man kan få köpa mönstret eller något.
Tack Jag har inget mönster till det tyvärr, utan provade på henne allt eftersom, testade mig fram osv. Jag har inte heller sytt på beställning förut, men jag skulle kunna prova om du vill!
Otroligt vackra!! Ebrahs ögonJag fortsätter väl att posta bilder då...
Arrangerade ett litet "gruppfoto" nu efter kvällsrastningen. Svårare att få dem att sitta stilla än att stå stilla, men med godis som lockbete gick det! Mina fina damer
Tack Hon har en fantastisk blick den där dåren.Otroligt vackra!! Ebrahs ögon
Flygande fluffbollJust nu hänger vi uppe hos släkten i norr och här finns snö vill jag lova. Milou älskar snö
Just nu hänger vi uppe hos släkten i norr och här finns snö vill jag lova. Milou älskar snö
Sååå, nu har jag testat nya kameran Motivet var självklart.
De här två bilderna är fotade i jpeg (vilket förstör bilderna en del), överförda till min mobil med hjälp av wi-fi med ett program som ytterligare påverkade kvaliteten negativt och bilderna togs i mörker med ISO 4000.
Med allt det i åtanke kan jag lätt konstatera en sak: jag är jäkligt nöjd med kameran! Det ska bli så kul att använda den senare, när jag lärt mig alla inställningsmöjligheter och knappar utantill. Det lär dock ta tid, för jävlar vad mycket det finns att pilla med på den här kameran...