Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Här ligger det sedan en dryg vecka ett par centimeter snö på taken! Och alla trädgrenar är kala och vita av snö och frost.Soligt och fint ute även idag
Fyyy! Jag är så glad att jag inte (längre) bor långt norrut Bor du i höjd med Umeå eller så? En vän som gör det har också snö sedan typ en vecka tillbaka.Oj! Här ligger det sedan en dryg vecka ett par centimeter snö på taken! Och alla trädgrenar är kala och vita av snö och frost.
13 mil längre norrut så ja det räknas väl till "i höjd med Umeå eller så"Fyyy! Jag är så glad att jag inte (längre) bor långt norrut Bor du i höjd med Umeå eller så? En vän som gör det har också snö sedan typ en vecka tillbaka.
Med ett bra objektiv på så borde det ju kunna gå att fota när det är som ljusast/minst mörkt? Kanske fota i svartvitt så att man inte riktigt tänker på hur trist det egentligen är ute?13 mil längre norrut så ja det räknas väl till "i höjd med Umeå eller så"
Jag älskar ju mörkret här uppe och snön vi brukar ha i december/januari/februari. Saknar inte Sthlm och Östergötland.
Men såhär års är det ju antingen mest läskigt halt eller slask tyvärr.
Och för att relatera det lite till tråden så saknas det bilder härifrån av just den anledningen. Trist väder och mörker ger inga bra bilder. Sherlock ligger mest under ett täcke och fnyser åt oss.
Ja så fort jag orkar ska vi åka till nån ljusare plats (typ älven ) och fota lite hoppas jag! Har dock dragit på mig något som verkar vara en lunginflammation . Sherlock hade dessutom en lite väl intim dejt med klippmaskinen nyss så... han är väl inte det vackraste motivet just nu...Med ett bra objektiv på så borde det ju kunna gå att fota när det är som ljusast/minst mörkt? Kanske fota i svartvitt så att man inte riktigt tänker på hur trist det egentligen är ute?
Haha! låter helt klart som att ni har all anledning i världen att bädda ner er i en soffa med massor av filtar och vila tills det blir roligare uteJa så fort jag orkar ska vi åka till nån ljusare plats (typ älven ) och fota lite hoppas jag! Har dock dragit på mig något som verkar vara en lunginflammation . Sherlock hade dessutom en lite väl intim dejt med klippmaskinen nyss så... han är väl inte det vackraste motivet just nu...
Ursäkta dubbelpost men husse kom hem och då gick det att få lite bättre bilder. Så bra de nu kan bli med det här motivet
Såhär ser bedlisar alltså ut under all päls
Som typ vilken vovve som helst alltså!
Ursäka dåliga bilder. Med min mobilkamera får man vara glad om man får nåt bättre än detta...
Han ser ju ut nästan som en luddig whippet*djupt andetag*
(Ja han har en liten lejonsvans och allt är jätteojämnt klippt... )
Ja i vissa vinklar skriker det vinthund om honom. Men bara i vissa och i rätt ljus. Mest ser han ju ut som en helrakad pudel, som @Tonto nämnde.Han ser ju ut nästan som en luddig whippet
Oj! Här ligger det sedan en dryg vecka ett par centimeter snö på taken! Och alla trädgrenar är kala och vita av snö och frost.
Ja i vissa vinklar skriker det vinthund om honom. Men bara i vissa och i rätt ljus. Mest ser han ju ut som en helrakad pudel, som @Tonto nämnde.
Rakade pudlar är ju fina de medJa i vissa vinklar skriker det vinthund om honom. Men bara i vissa och i rätt ljus. Mest ser han ju ut som en helrakad pudel, som @Tonto nämnde.