Senast tagna bilden IX

Va, menar du att inte ALLA har ett eget detaljträningsrum :D :D?!

Vissa skulle säkert säga "gästrum" eftersom jag ställt in en bäddsoffa där, men då jag har max 1 gäst om året så används rummet mycket mer till träning ;) :up: !
Apropå tråden på förälder så kollade jag SCB:s norm för trångboddhet förut. Den borde naturligtvis modifieras till

I Sverige finns en definition på trångboddhet som säger att ett hushåll ska ha en bostad med kök, vardagsrum, detaljträningsrum samt ett sovrum för varje hushållsmedlem, undantaget sammanboende par som förväntas dela sovrum.

:D

:heart
14718199_1182046671864483_3239476415833309184_n.jpg

Den är tänk som just snuttegrej till lilla Mini, då hennes snutte-igelkott håller på att dö :D Men hon är svår med byte av grej där, så vi får se ;)
Tinja är inte petig. Det enda jag behöver göra är ta leksaken, dra in ett låååångsamt andetag (då åker öronen upp), snegla mot Tinja (då blir ögonen stooora) och säga "men vad har vi här?" och leksaken är plötsligt VÄRLDENS BÄSTA GREJ MÅSTE HA NU NU NU
:rofl:

Tinja är inte petig. Det enda jag behöver göra är ta leksaken, dra in ett låååångsamt andetag (då åker öronen upp), snegla mot Tinja (då blir ögonen stooora) och säga "men vad har vi här?" och leksaken är plötsligt VÄRLDENS BÄSTA GREJ MÅSTE HA NU NU NU
:rofl:
Hahaha, nejdå - Mini älska mjukisar och leker och dödar gärna. Men sen finns den där speciella man inte leker med utan har när man är trött och ska sova ;) Man ligger och smånaggar på den samtidigt som man gör små, små ljud ifrån sig :D Båda mina vuxna tikar gör så, men Polly är faktiskt den mest snuttiga av dom - kanske för att hon är mest aktiv och varvar ner på så sätt kvällstid ? :)

Jag byggde några enkla agilityhinder med spillvirke häromdagen. Ska måla de vid tillfälle men är väldigt nöjd med dem trots de blandade färgerna för det är helt perfekt att kunna köra minipass när jag vill :D Slalomen (som består av stora plockepinn-pinnar med rörisolering över :laugh:) står som de gör för jag testar att träna in slalom med "allé-metoden", vilket verkar fungera bra än så länge :up: Tage är väldigt lättlärd men på klubben hamnar fokuset lätt på alla spännande dofter för tillfället, så då är det skönt att kunna träna i lugn och ro hemma :)
Två korta klipp från idag:

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
243
· Visningar
12 366
Senast: Zvinto
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 937
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
850
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II