Alltså @mandalaki , stalkar du @Hyacinth på instagram eller? Det gör nämligen jag och jag känner väl igen bilderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nä. Jag använder bara instagram för min familj. Men då och då frågar jag henne om det inte är dags för en huliganbild på buke nu, och hon svarar alltid ja. Så skickar hon mig bilder eller så tar jag dem från Insta.Alltså @mandalaki , stalkar du @Hyacinth på instagram eller? Det gör nämligen jag och jag känner väl igen bilderna
Haha, nä. Jag använder bara instagram för min familj. Men då och då frågar jag henne om det inte är dags för en huliganbild på buke nu, och hon svarar alltid ja. Så skickar hon mig bilder eller så tar jag dem från Insta.
Haha, okej
Funderade på om man skulle behöva bli orolig för att det dyker upp bilder på buke och så
Gud nej, jag gör det aldrig utan att fråga!Haha, okej
Funderade på om man skulle behöva bli orolig för att det dyker upp bilder på buke och så
Gud nej, jag gör det aldrig utan att fråga!
Fast om jag snodde bilder skulle de gärna få vara på Otis, den lille soffpotatisen som skulle kunna vara min förstahundHaha, nej, det tror jag så klart inte heller, det var bara ett skämt
Fast om jag snodde bilder skulle de gärna få vara på Otis, den lille soffpotatisen som skulle kunna vara min förstahund
(De där vaktlarna, som jag tänker om dem, ÄR faktiskt en av de vackraste raser jag vet)
Du kan få låna bilder på honom om du vill
Ja, jag håller med dig! (helt opartiskt ) Finns få hundar som jag tycker är så snygga som wachtlarna. Det skulle vara en vältränad jaktlabrador då
Helt fantastiskt och fenomenalt bra bild!
Måste visa hur sjukt matchade jag och Pu var på skyddsträningen igår !
Jag har köpt nya träningsbyxor
och i veckan började Pu löpa, och då var jag tvungen att för första gången i världshistorien skaffa tikskydd eftersom vi tränar inomhus två gånger i veckan. Så jag fixade till ett par med en sax och ett par trosor !
Så igår var vi fiiiina på skyddsträningen !
Trosorna matchar dina brallor ni är rätt söta
Senast tagna bilderna på unghunden, som snart är vuxen (hur nu det gick till )
Man kan ju tro att hon är skräckinjagande, tills....
Sista bilden på trion. Nu är det en duo.