Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

IMAG0767.jpg

Vad är det där för något?! :love: Något av det charmigaste jag sett! :eek::love:

Åh, vilka fina bilder och hundar! Vad är det håriga för något? :)

Här är ett gäng bilder på mina odjur från när vi var och badade för ett par dagar sen
33211729.jpg

33211739.jpg

33211743.jpg

33211744.jpg

33211746.jpg

33211747.jpg

33211748.jpg

Den håriga är en omplaceringsmix av okända raser tydligen bland annat corgi

Nä, nosen är rosa från början men den kommer bli så gott som svart! =)

Sockerbit; tack :D .. Jag vet :angel:

Superman! ;)
IMAG0788.jpg

Mina hjärtan :love:
IMAG0787.jpg

IMAG0785.jpg

Små barn har stora öron?? :angel:
IMAG0781-1.jpg

KL

Grattis till MosterMia!

Vi fick vänta på mat igår och när jag hade lite "drag" mot husse och den lilla passade jag på att ställa upp Loka lite och ta en bild, var så himla längesen jag tog en riktigt bild på henne:) 9 år och jag tycker iaf att hon fortfarande är väldigt fin i kroppen.

cffba367.jpg

Din tax är ju alltid lika underbar, men vad fantastiskt fin och välmående din omplacering har blivit. :love: Vilken skillnad på den korta tid som du har haft henne.
Tack både för taxen och omplaceringshunden :love: Hon har för det första fick mycket päls - jag som aldrig önskade mig en långhårig hund :devil: Men jag älskar henne, hon är så fin :love: Hon kom till oss för 7 månader sen (nästan 7 månader)

Anna Lindberg får se upp där...
Får man fråga varför? :devil:

http://i333.photobucket.com/albums/m392/hjarterdam/IMAG0781-1.jpg
Merle är min älskad färg, corgie ligger varmt om hjärtat på grund av omplaceringshund så söt är din hund :love:

Så fullkomligt underbar! Jag får ont i tänderna! :love: :love:

Är blue merle en godkänd färg hos corgi?

Haha, jag får ont i händerna .. av hans tänder ;)
Blue merle är godkänd hos Welsh corgi cardigan men inte hos Welsh Corgi Pembroke :)

Ninjayoru.jpg

Bonus bild på grabbarna. Tur att Yoru är så jäkla snäll fast lille Ninja är en huligan!! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 318
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka