Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Jag ÄLSKAR instagram:

hundarna_kollage_501c2184e087c343c30000a0.jpg

*kl*

Vi har varit ute på en tvådagarshajk, jag och jyckarna. Jyckarna och jag.
Vi gick längsmed kusten och stötte på både sälar och maneter, sov i tält och eldade drivved och fiskade! Toppenhelg!

... ingen hund på första bilden, men väl en tå som blev ordentligt knösad bara dagarna innan det begav sig. Hästjävlar! ^^

Tån till trots var det full rulle på varje strand (av vilka vi passerade Många. Skottland öskust är fantastisk!)

*kl*

Vi har varit ute på en tvådagarshajk, jag och jyckarna. Jyckarna och jag.
Vi gick längsmed kusten och stötte på både sälar och maneter, sov i tält och eldade drivved och fiskade! Toppenhelg!

... ingen hund på första bilden, men väl en tå som blev ordentligt knösad bara dagarna innan det begav sig. Hästjävlar! ^^

Tån till trots var det full rulle på varje strand (av vilka vi passerade Många. Skottland östkust är fantastisk!)

På vägen hem var det blåsigt men terriern var glad ändå!

Shiban var mest trött. ^^ Så fort matte stannade, gjorde hon det också. Rätt demonstrativt.

Men så kul att se er igen! Om än du kunde visat lite snyggare bild än en mosad tå, haha! Hoppas ni har det väl där borta! Jag är lite sugen på att fara och besöka dig i höst....

:love: Otroligt tjusig! Och om Fåglar är intressanta - vänta bara på fladdermössen!

KL

Jag och min Andreas gifte oss igår, och givetvis måste hundarna vara med på bröllopsbilderna :love:! Här ett urplock av några av dem:

litenimg_1097.jpg

litenimg_09591.jpg

litenimg_12261.jpg

Mammas och min hund :)

392448_480085365338390_833687545_n.jpg

Tog lite bilder på min Molle när vi var ute och tränade i går ( dok inga träningsbilder)
dsc01453.jpg

dsc01460.jpg

De är så fina, och jag älskar alla Waha's galna miner :D

-KL-

Nya bilder på min Karim (som är äldre helbror till Red_Chili's Wahidah)

DSC_25321111.jpg

DSC_20721111.jpg

DSC_22001111.jpg

DSC_24781111.jpg

DSC_24101111.jpg

Det gjorde jag med tills jag var valpvakt en stund och skulle ut och kissa honom. Han får busryck och springer runt och leker, rätt vad det är springer han förbi mig och klipper mig i benet så det börjar blöda :eek: Då kom jag på vad skönt det är med en vuxen hund ;) Men han är underbar så klart! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 318
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka