Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

KL

Godmorgon. Undrar vem som är tröttast...? Matte eller vovvar? :D

godmorgon.jpg

Så sover mina också :D

KL

Den här lilla russinbullen har varit på kurs idag, nu ska det bli rallylydnad för hela slanten för lille Ivan.
(Dessutom terapi, eftersom de andra hundarna på kursen är stora hundar.)

rallyivan_50329bb1e087c3790d0012b8.jpg

Lille Ivan... :love:

Så dom gör det? :D

Lade just in samma bild i amstaff-tråden och frågade om det är typiskt den rasen att ligga så.

Jo, och han har repat sig väldigt bra fysiskt. Han har ärr, men såren och svullnaderna och allt har läkt.
Mentalt är det lite svårare, han spänner sig och skäller på nya/stora hundar. Därför är kursen i rallylydnad skitbra terapi. De andra hundarna är i labradorstorlek, och han behöver kunna släppa dem för att träna och fokusera på mig och uppgiften. Det är väldigt nyttigt för honom just nu.

kl

Jag har ju inte egen hund men hittade en vældigt gammal bild på mig och mina førældras då lilla lilla fjun :love:. Hon har fortfarande den dær smått lidande looken. Iofs har jag fulle førståelse før henne på den bilden, eftersom jag nog tvingade henne att posera. Men men, gamla synder, nu ær hon iaf en glad 5-åring som sjælv fått egna kopior av sig sjælv :D. Hon ær foderhund och fick en kull hos uppfødaren.

P1015222.jpg

lite tråkigare men lite mer likt hennes nuvarande skepnad

SPM_A0141.jpg

Senast ändrad:

Med tanke på hur många bilder du "hittar på nätet" men aldrig uppger fotograf på eller skriver att du fått låna dom undrar jag hur pass upplyst du är om copyright-lagen?

Och Buke-reglerna "Lägg inte in copyrightskyddat material, varken text, bilder eller annat, om du inte fått tillåtelse att använda dem av den som har upphovsrätten."

Vi får göra om det besöket när det blir mer solen. Så långt har jag valt dessa

IMG_1898.jpg

IMG_1897.jpg

IMG_1903.jpg

IMG_1906.jpg

Vi har spenderat sommaren med att knalla runt i skogarna i Kilsbergen.

Fritte har blivit så stor!
20120714-IMG_2380.jpg

E och hans ständiga följeslagare Love
20120714-IMG_2390.jpg

Och så har vi äntligen fått klart den provisoriska hundgården på min gård, så att vi slipper åka flera mil mellan hemmen varje dag...

Så nu finns här även tikarna Sokka, Bita och Naira!

20120821-IMG_2409.jpg

Bita
20120821-IMG_2415.jpg

Naira
20120821-IMG_2410.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 316
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka