Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här har varit underbart väder hela dagen. Jag och mitt hjärta har varit vid sjön, vid havet och i skogen idag. Gissa om jag har en utslagen hjälte sovandes vid fötterna nu.
En sån otrolig mängd charmtroll till hundar det finns här på Buke.
Lite fler bilder på Fanny, som som vanligt sitter och ser söt ut.
Stortrivs ute i stallet där man får ströva runt lös och till och med äta hästbajs om matte tittar bort en liten stund! Hon sitter så fint vakt utanför ridbanan också och väntar på att vi ska bli klara om det inte är så att hon hänger med oss ut i skogen.
Ute och springer i slingan med lillmatte.
'Pinn-paus'.
Så härligt att hon nu börjar våga leka och tugga på pinnar.
Nej, det är inte vanligt alls. Detta var första gången (vad jag kan komma ihåg) som jag har upplevt en. Han hade dessutom Corgi-öron . Förutom det var han av fin typ och väldigt trevlig temperamentsmässigt.
Vår favoritpromenad på berget har äntligen tinat fram! Hundarrna skuttar omkring som små stengetter bland klippor och skrevor - och vilken utsikt sedan!
Juridik & Ekonomi https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kronofogden-tog-evas-saker-trots-att-hon-saknade-skulder
Känns som det saknas information, att låna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.