Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Vad roligt med jämförelsebilder från samma plats :D

Ivan är snart ett halvår nu :eek:
Han är fortfarande en liten plutt, men kroppen börjar bli allt mer vuxen än valp:

cimg1592_145655689.jpg

Underbart söt vovve med fräck teckning. Och jättefina bilder. Ser ut som sensommar hos dig :D

Japp namn är bestämt! Hon kommer heta Alice In Wonderland Resh Zone i stamtavlan (de har kennelnamnet sist i tjeckien) och vi kommer kort och gott kalla henne Alice :)

De var jättebra med hundarna på den här kenneln, väldigt seriöst och tog väl hand om allt och alla!
Har dessutom aldrig träffat en uppfödare som varit så mån om intresserade valpköpare, vi blev enormt bortskämda :D

Just nu väntar jag bara på att uppfödaren ska få fram ett chipnummer så att jag kan skicka in importansökan till jordbruksverket...

Älskar dina bilder och det liv du fånga i dem:). Underbart att se dina hundar i sådan action:D.

Tack! och jag måste säga detsamma om dina bilder. Det är underbart att få se hundar när de "gör något riktigt" :D

Här kommer en till lite knäpp bild på min unga dåre, fotad idag..
24457_1304261727.jpg

Sedan försökte jag mig på att fota en porträttbild på henne också, där hon inte ser helt galen ut.
15946_1304261724.jpg

Senast ändrad:

Åh, ni kan få två bonusbilder också. Jag fotograferade hunden Google idag som ägs av Lady_A här på buke :)

72725_1304261721.jpg

46016_1304261722.jpg

Gulle :love:

Från hundträffen idag togs de här bilderna.

DSC09572.jpg

DSC09695.jpg

Bus i en grön och skön hage!
DSC09736.jpg

Söta whippan Bella
DSC09746.jpg

Khaki får snällt lämna sin boll-
DSC09773.jpg

Fyyy va jag är avis på vädret hemma i Sverige!!!!!

Här kommer några bilder på mig, min pojkvän Atli, 7mån border collin Strumpur och min bordercollieblanding Vilda, 6mån. Promenad och koll av en av sommarhagarna, dimmigt och disigt men 10plusgrader och ingen blåst = underbart ändå!

32358213.jpg

Min söta Vilda :)

32358214.jpg

Atli med hundarna :)

32358215.jpg

Så här är utsikten åt ett håll i hagen, alltid färskt vatten till hästarna iaf :)

32358216.jpg

Strumpur tycker om att bada, Vilda tycker han är idiotisk, bada gör man bara i gyttja hälsar hon världen ;)

32358217.jpg

Jag och hundarna :)

32358218.jpg

Atli och hundarna uppe på en av alla toppar i hagen :)

32358211.jpg

Jag tycker ju själv att min lilla grävling är de finaste som finns :)

//Petronella på ett disigt Island!

*KL*

Inget kort men en liten film som jag bara måste få visa.
Mitt brorsbarn hjälper min lilla galning med aktiveringsleksaken :D
Hon är så himla snäll och go med barnen så de finns inte, och det har hon alltid varit trots att hon är ung och helt GALEN i folk. Men av ngn anledning så är hon hemskt försiktig med de små, hon träffar inte ens barn ofta.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150226809716159&saved#!/video/video.php?v=10150226809716159

Idag fyller vår lilla Fanny 6 år. Hurra hurra! :banana:

Så här glad blir man på födelsedagen:
Foto0405.jpg

Visst är hon vacker :D
(hon kan extraknäcka som Sid i IceAge om inte annat ^^)

kl

dålig mobilbild på Vidar som fått sin sommarklippning. Lite mindre hår än den han normalt har ^^
Var inte mycket hund kvar när allt fluff kom av hehe. Dock trivs han bättre såhär när det är varmt.

Foto0124_small.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 147
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 114
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar