Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Pingla fick bekanta sig med fåren för första gången i dag i en 25a. Trodde hon skulle fega ut eller vara måttligt intresserad men jag kunde inte ha mer fel hon va helt tänd på dom från början till slut. Nu återstår det att se om det bara är jakt eller om det finns vallegenskaper i henne att plocka fram. Men hon lugnade ner sig mot slutet iaf och bröt jakten för att komma in till husse och sätta sig ner så hon kopplade till slut att det inte va okej att löpa amok efter dom utan skulle ta det lugnare.
Simba hämtar upp fåren till husse:
Känns lyx att ha tillgång till uppfödare, tränare och får när man känner för det. Även om det inte blir någon vallhund av henne så är det roligt att få deltaga på träningarna, fårhämtningarna och vara med som funktionär i sommar på tävlingarna.
Idag har vi varit på andra sidan gatan vid en kulle och lekt lite.
Ett tag hade vi en liten skara som stod och kollade på vad vi gjorde.
Mest antagligen för att Grim glatt sprang uppför backen, satte sig ner och tyckte jag kunde ta ett kort.
Å vad jag blir avundsjuk på alla fina bilder! Mitt minneskort har dött och jag har inte ids att köpa ett nytt. Blir sjukt sugen på att fota när jag tittar in här!
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.