Senast tagna bilden del VI

Sommarvärme igen. Eftersom det inte är möjligt att simma i sjön hela dagarna och grabbarna inte tycker att värme är ett skäl till vila, så fixade vi en kylpool idag. En avsågad kubiktank med 25 cm kallt vatten är super att hoppa ner i mellan busvarven;)

10268516_10152269088558666_5487851774558735153_n.jpg

Vinthundar är inte som andra....28 grader i skuggan men de vill sola! Något min pudel oxå gärna gör då o då men just idag var skuggan mer lockande! Bara de får doppat sig först så solar de sen!

Vinthundar är inte som andra....28 grader i skuggan men de vill sola! Något min pudel oxå gärna gör då o då men just idag var skuggan mer lockande! Bara de får doppat sig först så solar de sen!

Haha Sigge envisas med att ligga och sova i soffan. Trots att solen lyser på varje morgon/fm så när jag går upp kommer han flämtandes. Går snabbt över dock.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 810
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
340
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 391
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 418
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar