Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

Ibland kan Grim verkligen konsten att se gammal ut och såna dagar har jag svårt att tro att han bara fyller 4. :p
20140320-34_zps4e747c2b.jpg

Men han är ju bra söt tycker jag! :love:

Det ligger kanske något i det?
1979155_10151916855525957_1517551318_o.jpg
HAHAHAHAHA!!! Bästa bilden! :rofl::rofl::rofl::laugh::laugh:

10 grader var och varannan dag så då blev det en helkroppsrakning! Så roligt kunna se rynkorna i pannan och alla hans söta spel med öronen tydligt!

Bild nr 2 ser ju helt fel ut! Jag tror de är lite halvt släkt med varandra ändå :D. Knäpphundar!

Bild 3 är helt galen på så många sätt! Han ser ut att vara ungefär 75 år gammal och helt hålögd! Tur man vet han är vacker i vanliga fall! ;)

Milosari: Jag vet faktiskt inte hur många som kommer. Vi är ju inbjudna till MH på lördagen innan så jag hoppas så många som möjligt kommer och att de flesta stannar kvar iaf ett tag på lägret också!
Du kommer väl?

10 grader var och varannan dag så då blev det en helkroppsrakning! Så roligt kunna se rynkorna i pannan och alla hans söta spel med öronen tydligt!

Så tänkte jag göra med min när det blir lite varmare här. Ska bli kul att se hur han ser ut "på riktigt" :p

Milosari - ja man skulle kunna tro att det finns nåt släktband där ;) tur galenskapen delas upp i alla fall, så inte allt hamnar i samma hund! :D

TantAgda - eller hur, det är inte mycket rätt med den bilden! Haha ja han KAN ju göra sig på bild om han vill :p

Idag blev det fyra km trav-träning på skogsvägarna hemmavid. Skönt att kunna åta häst och slippa jogga själv, men ändå få jämnt travtempo för hundarna;)

1957986_10152156747608666_54199816_n.jpg

*kl*

Testar att lägga in en nytagen bild.
Skogstrollet till höger ska badas och klippas idag :love:

Senast ändrad:

KL

Isabelle 5 år uppvuxen sedan baby med hund. William & hon är ett extra fint par. Han är alltid lika försiktig och skulle aldrig få för sig att dra i kopplet ens om han ser en hare, han tittar ivrigt men rör inte en fena. Gulleponken :love:

Blev lite nya bilder idag :) Köpte en Canon EOS 100D så var ju tvungen att inviga den direkt! Är väldigt nöjd med den! Den minsta och lättaste systemkamera jag sett :O Och jag tycker att den tar väldigt bra bilder för att ha mig som fotograf ;)

30x8y6v.jpg

xefwgh.jpg

of36sp.jpg

eje60w.jpg

Precis varit ute i 3 timmar med min lilla vovve :) Blev lite över 500 bilder! Supernöjd med nya kameran! Stackars vovve som var tvungen att stå still hela tiden... Det var INTE populärt i mer än 5sek och sen började hon pipa haha!

vxgz6.jpg

2yx4p44.jpg

if73b8.jpg

9rr31l.jpg

vep004.jpg

2d9btld.jpg

2mrv2au.jpg

Jag har varit på stadspromenad med ett gäng stökiga hundar och hade bara med mig Melvin. Han uppförde sig lika tryggt som en ledarhund och jag fattar INTE varför han inte kan bete sig så hemma och bara tagga ner!! Ja menar många av dessa hundar var stökiga och skälliga men Melvin bara sniffade och plirade och hade låg, avspänd svansföring. Drog inte i kopplet. Men hemma ska han göra hemska utfall och är allt annat än avspänd =(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 534
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar