Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Funderar på vilket sele jag ska köpa till min tamråtta. Marsvinsele eller hamstersele. Marsvinsele kanske blir för stort och hamstersele för litet. Vad tror ni?
det är en hona. ganska tjock.
Sv: Sele till tamråttor - hamster eller marsvinsele?
var kan man få tag på såna?
japp de vet jag, men jag fick råttan av en bekant för ett tag sen och då bodde hon ensam, vet inte hur de skulle funka att släppa dit en till nu när hon är van vid att vara ensam.
Sv: Sele till tamråttor - hamster eller marsvinsele?
Tja, tex smitarråttor som gärna hoppar ner från axeln när man är ute, eller om man helt enkelt vill vara ute med en vild råtta och vill släppa ner de en sväng
Hästmänniskan Jag hoppas kunna ge runt 100', men behöver antagligen gå upp något mer pga transport - räknar inte med att hitta en svenskfödd häst. Men...
Hästmänniskan Jag håller med om att det är galet för en hobbyhäst. Men är detta verkligen en hobbyhäst? Eller är det en tävlingshäst/ponny? Det är ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.