Sele till tamråttor - hamster eller marsvinsele?

Gilette

Trådstartare
Funderar på vilket sele jag ska köpa till min tamråtta. Marsvinsele eller hamstersele. Marsvinsele kanske blir för stort och hamstersele för litet. Vad tror ni?
det är en hona. ganska tjock.

Sv: Sele till tamråttor - hamster eller marsvinsele?

var kan man få tag på såna?

japp de vet jag, men jag fick råttan av en bekant för ett tag sen och då bodde hon ensam, vet inte hur de skulle funka att släppa dit en till nu när hon är van vid att vara ensam.

Kolla länken ;)

Finns massor med råttfolk i närheten av dig, kanske vore en idé att kolla om nån vill testa låta de träffas och se hur hon reagerar? :)

okej, men förstod inte riktigt var de gick att beställa ifrån?

Från hon jag länkade till förstås ;) Bara att maila henne och fråga, mailadress står i galleriet :)

Tja, tex smitarråttor som gärna hoppar ner från axeln när man är ute, eller om man helt enkelt vill vara ute med en vild råtta och vill släppa ner de en sväng :p

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 865
Senast: Scata
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 009
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 953
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sånger som du hatar
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hyresrätt villa