Nila

Trådstartare
Jag har tänkt börja dra så smått med min hund och har börjat kolla på selar. Vi har visserligen 2 selar, men dom kan vara 40 år gamla. Lädret är dock bra, men inte spännena på lokselen. Kanske går att byta ut spännena, men dom har rostat väldigt mycket så jag vet faktiskt inte om alla går att spänna upp.
Jag har tittat lite på nomeselar och egentligen spelar det inte så stor roll bara det finns ringar på sidorna för skaklarna. Men jag vill helst ha en loksele då vi hade det till den andra hunden och jag vet att en sån passar till pulkan vi har.
Men går det att få tag på lokselar nu? Har försökt kolla lite, men vill helst slippa köpa från tex Blocket...

Sv: Selar

Hittade faktiskt en sele där så jag ska ta mått på hunden. Men dom vkerar bara ha en sele att välja på. Dock blir man ju lite fundersam när lokselen på bilden sitter upp och ner...

Sv: Selar

Nån mer som vet var man kan hitta lokselar? Jag hittar inte igen den jag hittade förut. Tror jag hittade en loksele på nån annan sida också, men jag kan inte komma på var det var, bara hur sidan såg ut på ett ungefär..
Annars får jag se så att den gamla selen vi har verkligen passar och försöka byta ut spännena.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 724
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama