Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var i reklambladet förra veckan . Men lär reas ut efter jul, du får kompensera med att köpa extra många rullar dåJag har varit på roadtrip till Sandviken idag. Kollade in på Rusta och inget billigt papper där heller
Och glömma det till nästa jul?Det var i reklambladet förra veckan . Men lär reas ut efter jul, du får kompensera med att köpa extra många rullar då
Antingen det, eller helt medvetet köpa fler då ocksåOch glömma det till nästa jul?
Jag får göra det!Det var i reklambladet förra veckan . Men lär reas ut efter jul, du får kompensera med att köpa extra många rullar då
Det kanske skulle göra åt en liten del av det. Jag får nog snarare starta ett helt presentpappergalleriJag läste om en som hade slagit in sin brors rum med julpapper allt i rummet. Är det det ni skall göra med allt papper?
Det har jag gjort fast med plastfolie.. Tar en jävla tid..Jag läste om en som hade slagit in sin brors rum med julpapper allt i rummet. Är det det ni skall göra med allt papper?
Med tanke på den tid det tar att slå in paket så får man fråga sig om han är värd detJag läste om en som hade slagit in sin brors rum med julpapper allt i rummet. Är det det ni skall göra med allt papper?
Så var det ju för mig också, enligt appen låg det där i fem dygn innan jag plötsligt hade en avisering om att det fanns att hämta.Jag misstänker ett insiderjobb, för min första punkt efter registreringen av paketet är på en brevterminal
Någon tomte var smart nog att förbigå inlämningsstället alltså ...
Min första tanke: Det är för att hamstern där inne försöker ta sig ut.Mitt paket rör sig. Det går inte så fort m det rör sig iaf.
Verkar vara lite av samma fall här. Jag ser ett nytt klockslag (igår morse) men fortfarande samma enda brevterminalSå var det ju för mig också, enligt appen låg det där i fem dygn innan jag plötsligt hade en avisering om att det fanns att hämta.
Det var likadant med mina klippmaskinsskär som jag skickade för slipning tidigare i höst; de hade varit till företaget och vänt och kommit tillbaka till min stad, men enligt appen låg de på terminal i Malmö...
Oj oj oj… Hamster i mitt paket? Vad har min tomte hittat på? Fördold ledtråd?Min första tanke: Det är för att hamstern där inne försöker ta sig ut.
Tills jag fattade att du nog menade att appen säger ett det förflyttats. Besvikelsen.
Ifall paketet ska ta sig till mottagaren medelst hamsterben får man hoppas att tomten inte bor alltför långt från mottagaren. Om det ska vara framme till julafton...Min första tanke: Det är för att hamstern där inne försöker ta sig ut.
Tills jag fattade att du nog menade att appen säger ett det förflyttats. Besvikelsen.
Han hade 4 timmar på sig.Det har jag gjort fast med plastfolie.. Tar en jävla tid..