Secret Santa 2023

Vad snabba alla är med handlandet som vanligt.
Jag har en sak som jag ska köpa, men vet exakt var den finns.
En annan idé om något som jag inte tror existerar i det utförandet, vilket vore rätt logiskt ändå att det inte gör.
Har trots ivrigt googlande inte hittat någon sådan heller.
Så frågan är om jag kan pyssla ihop något som blir en sådan från delar eller behöver tänka ut något annat lika bra.
Eller ska jag bara köpa en hamster istället?

MEN jag har i alla fall kommit ihågatgt spara 3 lådor i olika storlekar.

Jag hör till gänget som är tvärt om, och har därför bara öppnat och kollat vem jag ska köpa till, och sen lugnt och fint stängt ner meddelandet i väntan på ”sen”.
Ingen brådska, ingen anledning till stress, här sitts det lugnt i båten 😁. Och även om alla hamstrar hinner sälja slut så tror jag att mitt tomtebarn blir lika glad för det 😉

Jag hör till gänget som är tvärt om, och har därför bara öppnat och kollat vem jag ska köpa till, och sen lugnt och fint stängt ner meddelandet i väntan på ”sen”.
Ingen brådska, ingen anledning till stress, här sitts det lugnt i båten 😁. Och även om alla hamstrar hinner sälja slut så tror jag att mitt tomtebarn blir lika glad för det 😉
Kör på din stil jag med. Tycker tjusningen med detta är att köpa i butik så tror jag ska fixa det när jag och mamma tar vår julshopping framöver.

Även om jag googlade fram en perfekt sak som jag fortfarande sneglar på :cautious:

Vad snabba alla är med handlandet som vanligt.
Jag har en sak som jag ska köpa, men vet exakt var den finns.
En annan idé om något som jag inte tror existerar i det utförandet, vilket vore rätt logiskt ändå att det inte gör.
Har trots ivrigt googlande inte hittat någon sådan heller.
Så frågan är om jag kan pyssla ihop något som blir en sådan från delar eller behöver tänka ut något annat lika bra.
Eller ska jag bara köpa en hamster istället?

MEN jag har i alla fall kommit ihågatgt spara 3 lådor i olika storlekar.
Jag har inte ens en idé längre när min hittills enda briljanta idé inte var genomförbar…

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 664
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka