Secret Santa 2023

Känns som att jag har en plan redan + att jag redan köpt ett par grejer.
Måste ju vara något slags rekord? 😅
/mvh Stortomten som har svart bälte i prokrastinering
Så är det för mig också i år, fick värsta bästa planen direkt jag läste ledtrådarna! Har aldrig hänt tidigare.. 😅🤣
Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen? :D
Det kommer alltid vara offer för min del, det låter liksom roligare.. 😁 Och det är ju på ett kärleksfullt sätt liksom! 🥰

Kom på en grej som skulle kunna funka som klapp, och så tänkte jag att det blir ju extra festligt om jag lyckas hitta denna klapp tillverkad i min stad! Jag är inte så välbevandrad inom detta ämne, och så fick jag snilleblixten att fråga Buke. Eller vänta nu...

Kom på en grej som skulle kunna funka som klapp, och så tänkte jag att det blir ju extra festligt om jag lyckas hitta denna klapp tillverkad i min stad! Jag är inte så välbevandrad inom detta ämne, och så fick jag snilleblixten att fråga Buke. Eller vänta nu...
Detta är verkligen ett stort problem vid varje Secret-tillfälle :D Ibland vill man skicka ett PM istället till någon utvald men om denna då är med i leken avslöjar man sig som icke-tomte, är det ens ok? :nailbiting::confused:

Jag snokade lite från förra årets tråd. Sen fastnade jag i att kolla på alla fina paket, både inslagna och öppnade. :love:
Genast blev jag på bättre humör. Så himla mysigt! I år kommer jag troligtvis inte vara hemma över jul, men jag lär smyga undan och läsa i tråden ändå. :angel:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 664
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka