Mottagare?Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mottagare?Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?
Mottagare eller snällt bukebarn tror jag, men i mitt huvud kommer det nog alltid kalls offret först och främst.Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?
Tomtebarn blev det väl förra året har jag för mig? Även om jag personligen gillar offerVad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?
Hallå, man måste ju komma upp i fri eller billigare fraktShoppat klart till min mottagare. Tror jag
Dock blev det väldigt dyrt för det trillade ner massa extra grejer i korgen. Underligt hur det där är.
Hoppsan! (jag KAN ha gjort samma sak. )Äntligen listat ut en grej att ge bort, beställde och "råkade" beställa en till mig med. Så det kan bli.
Så är det för mig också i år, fick värsta bästa planen direkt jag läste ledtrådarna! Har aldrig hänt tidigare..Känns som att jag har en plan redan + att jag redan köpt ett par grejer.
Måste ju vara något slags rekord?
/mvh Stortomten som har svart bälte i prokrastinering
Det kommer alltid vara offer för min del, det låter liksom roligare.. Och det är ju på ett kärleksfullt sätt liksom!Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?
Jag gillar Snällt BukeBarn
Detta är verkligen ett stort problem vid varje Secret-tillfälle Ibland vill man skicka ett PM istället till någon utvald men om denna då är med i leken avslöjar man sig som icke-tomte, är det ens ok?Kom på en grej som skulle kunna funka som klapp, och så tänkte jag att det blir ju extra festligt om jag lyckas hitta denna klapp tillverkad i min stad! Jag är inte så välbevandrad inom detta ämne, och så fick jag snilleblixten att fråga Buke. Eller vänta nu...