Mottagare?Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mottagare?Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?![]()
Mottagare eller snällt bukebarn tror jag, men i mitt huvud kommer det nog alltid kalls offret först och främst.Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?![]()
Tomtebarn blev det väl förra året har jag för mig? Även om jag personligen gillar offerVad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?![]()
Hallå, man måste ju komma upp i fri eller billigare fraktShoppat klart till min mottagare. Tror jag
Dock blev det väldigt dyrt för det trillade ner massa extra grejer i korgen. Underligt hur det där är.
Hoppsan!Äntligen listat ut en grej att ge bort, beställde och "råkade" beställa en till mig med. Så det kan bli.![]()
Så är det för mig också i år, fick värsta bästa planen direkt jag läste ledtrådarna! Har aldrig hänt tidigare..Känns som att jag har en plan redan + att jag redan köpt ett par grejer.
Måste ju vara något slags rekord?
/mvh Stortomten som har svart bälte i prokrastinering
Det kommer alltid vara offer för min del, det låter liksom roligare..Vad kom vi fram till att kalla "offret" egentligen?![]()
Detta är verkligen ett stort problem vid varje Secret-tillfälleKom på en grej som skulle kunna funka som klapp, och så tänkte jag att det blir ju extra festligt om jag lyckas hitta denna klapp tillverkad i min stad! Jag är inte så välbevandrad inom detta ämne, och så fick jag snilleblixten att fråga Buke. Eller vänta nu...