Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har alltid en strumpklapp! NÀr jag var liten och man hade en lÄng dag framför sig var det ofta en bok sÄ att man var underhÄllen resten av dagen
Vi fick en tidning frÄn jultidningarna, en clementin, lite godis och en liten klapp! :-D Fast nu i vuxna Är sÄ blev det oftast "bara" en klapp!HÀr var det hardcore, inga klappar förrÀn efter Kalle och middagen! Men jag fick alltid julserietidningarna pÄ morgonen och en var ju alltid Min HÀst
Smart. Det ska jag börja med nÀsta Är min fattar inget heller!Jag fixar min egen morgonklapp. Efter 25 Är har min sambo fortfarande inte fattat vinken.
SÄ fina! Glöm inte lÀgga till dig sjÀlv i listanVisa bifogad fil 108418
OcksÄ fÄtt paket Det Àr nÄgon som slÄr in riktigt fint och prydligt, Àlskar snörena ocksÄ. Tack snÀlla!
JA! Detektivandet Àr nÀstan det roligaste.Vad sÀger ni, fÄr man redan klura pÄ ledtrÄden?
Verkligen!JA! Detektivandet Àr nÀstan det roligaste.
Sjukt fina paket, men vad Àr det för underbar tavla i bakgrunden?Dom riktiga julklapparna SÄ otroligt vackra paket
Visa bifogad fil 108417
Kan man lÀsa ledtrÄden redan, eller?
En annan variant Àr att skicka ledtrÄdar till nÄgon annan som Àr aktiv i trÄden och kan hjÀlpa till att posta (exempelvis undertecknad). Big Santa fÄr sÄ himla mÄnga pm angÄende SS och har mycket att rodda i med det ÀndÄ, sÄ det vore ett sÀtt att underlÀtta det arbetetJag fÄr skÀmmas och sÀga att jag glömde ledtrÄden Blev lite stressigt den dagen jag skulle skicka (sÀger inte nÀr det var ) sÄ den kom inte med! Tror jag Àr rÀtt lÀttsnokad men mÀrker jag att min mottagare har för svÄrt att gissa kan jag skicka lite ledtrÄdar till Big Santa!
Hemskt gÀrna denna lösning! Jag lÀgger sjukt mycket tid pÄ SS varje Är, sÄ efter sjÀlva öppningsdagen Àr det ganska skönt om jag kan fÄ slÀppa det lite och fokusera pÄ jul med sonen.En annan variant Àr att skicka ledtrÄdar till nÄgon annan som Àr aktiv i trÄden och kan hjÀlpa till att posta (exempelvis undertecknad). Big Santa fÄr sÄ himla mÄnga pm angÄende SS och har mycket att rodda i med det ÀndÄ, sÄ det vore ett sÀtt att underlÀtta det arbetet
Smart! Jag gör det inte nu, för dÄ blir det lite vÀl uppenbart, men vÀldigt rimlig idé!En annan variant Àr att skicka ledtrÄdar till nÄgon annan som Àr aktiv i trÄden och kan hjÀlpa till att posta (exempelvis undertecknad). Big Santa fÄr sÄ himla mÄnga pm angÄende SS och har mycket att rodda i med det ÀndÄ, sÄ det vore ett sÀtt att underlÀtta det arbetet