Secret Santa 2022

Älskar dig @Fjordfrälst (japp så säker är jag på att det är rätt tomte)
Har letat o tänkt köpa en läääääääänge.

20221223_235200.jpg

Här kommer resten av innehållet, och nej min tomte har inte dålig fantasi, jag älskar salt lakrits och fick 2 påsar av favoritlakritsen :love:

20221223_235117.webp

Det sista paketet ligger slaktat över hela ovanvåningens golv o hundsäng, innehållet är till stor del uppätet :d sa Gissa och tackar tomten.

Här kommer resten av innehållet, och nej min tomte har inte dålig fantasi, jag älskar salt lakrits och fick 2 påsar av favoritlakritsen :love:

Visa bifogad fil 108804
Det sista paketet ligger slaktat över hela ovanvåningens golv o hundsäng, innehållet är till stor del uppätet :d sa Gissa och tackar tomten.
Lite detektivarbete på lakritsen 😎 kul att vovve gillade sitt med 🥰

Gillar att det inte specifierades i vilken tidszon det måste vara julafton när man öppnar. Där jag bor är hon bara 23:20, men i Sverige så... :sneaky:

Nä, skämt åsido så tänker jag spara min klapp till julaftons förmiddag och ta en stund för mig själv medan resten av familjen stökar 😊

Nu har jag öppnat mina och hade i en början hum att det var stortomte som skickat. Men jag slänger iväg en fråga till @YorkWann - är du min tomte?

Jag fick:
En t-shirt med bästa texten på.
En dekal som det står "snakes can be cuddly too"
Karterna fick godis
Jag fick kindergodis och te.
Målarböcker för vuxna, målarpennor och kalligrafipennor 😍

Bifogade filer

• InShot_20221224_001704848.webp
    InShot_20221224_001704848.webp
    217,6 KB · Visningar: 112
Japp, jag är vaken.. 🤣

Tack snälla tomte! 🥰 Har ingen aning om vem du är än, men det tar jag tag i senare! ^^

Jättefina silvriga örhänge i form av stjärnor (jag älskar stjärnor, tyvärr kan jag inte använda dessa just som örhänge då jag har 10mm och 6mm töjda hål i öronen..).
Liniment, jättebra! Använder det nog mer till mig själv än till hästen! 😅🙈
2st bars som jag inte testat!
Och en shoppingbag i reflex med måne och stjärnor på! ✨

GridArt_20221224_001319406.webp

Tack igen snälla tomte, återkommer med gissning på vem du är! 😊🎅

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
4 843
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 123
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 288
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Katthår