Secret Santa 2022

Jag måste ha varit otroligt snäll i år, för finare klappar hade jag inte kunnat önska mig. TACK kära tomte, jag blev faktiskt tårögd när jag packade upp dem. Så himla omtänksamt! Vet inte vilken av dem jag blir gladast för, det var faktiskt fullträffar allihop ❤️✨

Jag fick en vacker illustration över trädgårdens småfåglar, en nyckelring i form av en urgullig svampkniv, och en väldigt oväntad klapp som gick rakt in i hjärtat - en vintrig Mulle-mugg 🥹

Tack snälla, snälla du! 🤗 Hundarna hörde mig säga ”Näääeee!” och ”Åååhh!” och trodde de behövde trösta, därav Whippishfötter med på bild 😆

Jag tror förresten att @Ninnurur är min tomte, kan det stämma?
161FDC34-C797-4008-ABEE-EF53955FE20F.webp

Nu när klappar börjat öppnas och gissningsleken drar igång så vill jag bara berätta att en tomte i leken hoppade av i sista stund…
Som tur var har vi fantastiska tomtar i den här leken - och en av dem har alltså tomtat för TVÅ personer! ❤️🎅🏻

Med andra ord så är en tomte inte borträknad för att den är avslöjad som tomte till en person, utan vi har en JokerTomte som försvårar det hela en aning. 😁🤓

Och hörrni? GOD JUL! 🎅🏻❤️

Nu när klappar börjat öppnas och gissningsleken drar igång så vill jag bara berätta att en tomte i leken hoppade av i sista stund…
Som tur var har vi fantastiska tomtar i den här leken - och en av dem har alltså tomtat för TVÅ personer! ❤️🎅🏻

Med andra ord så är en tomte inte borträknad för att den är avslöjad som tomte till en person, utan vi har en JokerTomte som försvårar det hela en aning. 😁🤓

Den har jag redan avslöjat.. :angel:😂

God jul kära Big Santa!
Och stort TACK till dig för att du ordnar. Du borde få en klapp från oss alla. :D

1671840138802.webp

Tack min tomte! :love:
Mugg med tåg på, choklad, cerat (hemmagjort?) och te.

Gissar på min tomte är @Takire
Försökte använda orten till hjälp, men stämde inte alls med användarna då dom inte har hund. Då jag fick ledtråd med bild på hundtass med ljus päls. Så leta på buke efter hundar med ljus päls, ingen framgång alls. Tog till fb, och dök upp bild på en shelite. Vet har sett någon har shetland sheepdog på forumet, nu var bara komma på vem, och ja Takire har väldigt söt och fin sheltie på sin användarbild :love:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
4 890
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 123
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 527
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 288
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17