Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 108831
Men kolla här! Nån som vet att jag gillar färg och att dreamies=bäst i test enligt husets katter!
Gott gott gott godis. Chilifrön drink-hästar att göra is av och en underbar enhörning (typ).
Tack, tack snälla tomte som jag inte vet vem det är men gissar på @Lillgrådis (du är väl med i leken åtminstone?)
Nä, men du är min tomte!!!Är jag din mamma?
Jag har nämligen också muttrat över mängden tejp. Mitt paket var näst intill inbrottsäkert. Tur att jag har mina saxar
Nix pix! Jag är oskyldig, du får följa glitterspåret vidare.Du måste vara min tomte va?!
Lätt va!Nä, men du är min tomte!!!
Du vet att den är stickad i reflexgarn va?Alltså jag börjar ju nästan gråta. När jag skrev inatt så hade jag "bara" öppnat mössan, men hade kopplat RÄVEN så klart. Sedan cementerade hjärtformade klappen allting. Det är ju fina @cirkus som är min tomte. Och så fina saker hon fixat!
Visa bifogad fil 108837
Blev faktiskt alldeles tårögd. Till och med fina änglakatten Luna fick vara med. Mössan är så läcker och jättemysig, så den har jag på mig nu trots att jag är inomhus.
Helt perfekta klappar. Det känns att de kommer ända från hjärtat.
Det skulle naturligtvis stå SUPERTACK inte superstark.Visa bifogad fil 108834
Så fina klappar! Katterna fick leksaker, Esther är redan igång och leker med råttan. Lukas fick en jultröja och tuggisar. Han var väldigt intresserad när jag öppnade paketet! Jag fick julkulor att måla själv, choklad som ska bli väldigt spännande att smaka och pepparkakor som luktar himmelskt! Superstark @cewe (som jag tror är min tomte)!
Rätt!Visa bifogad fil 108811
Tack min tomte!
Mugg med tåg på, choklad, cerat (hemmagjort?) och te.
Gissar på min tomte är @Takire
Försökte använda orten till hjälp, men stämde inte alls med användarna då dom inte har hund. Då jag fick ledtråd med bild på hundtass med ljus päls. Så leta på buke efter hundar med ljus päls, ingen framgång alls. Tog till fb, och dök upp bild på en shelite. Vet har sett någon har shetland sheepdog på forumet, nu var bara komma på vem, och ja Takire har väldigt söt och fin sheltie på sin användarbild
Ja, det är jag God jul!Visa bifogad fil 108823
En bok, the, mandelolja och mjuka sockar gömde sig i mina klappar. Tack snälla tomten
Magkänslan och ledtråden gör att jag gissar på @Nahar som min tomte
Om inte, lär jag spendera min julafton med att sitta och titta på alla anmäldas profilbilder