Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lite ångest, TROR att jag kanske kan ha hittat någon vettig grej till mitt tomte-barn, men tänk om det blir helt fel??!! Vill ju göra offret glad liksom
Jag känner likadant det är lite som när man är på intervju och de frågar "vem är du som person?". Pangtjong existentiell krisJag är jättedålig på att skriva ledtrådar, så jag ber om ursäkt för det till min stackars tomte.
Eller när man får frågan "vad gör du om 5år?" jag vet knappt vad jag gör i morgonJag känner likadant det är lite som när man är på intervju och de frågar "vem är du som person?". Pangtjong existentiell kris
Exakt såJag kände mig jättenöjd med mina idéer, men nu är jag ungefär livrädd över att tomte-barnet blir besviken!
(Men samtidigt så känner ju jag att jag kommer bli jätteglad över vad jag än får, dels för att jag får en julklapp öht, men också att någon faktist har lagt ner tid på att tänka ut en klapp till just mig! Men fortfarande livrädd att tomtebarnet blir besviken! )
Kan vara så att man kollar in saker innan tråden ens är startad så att när man får ledtrådarna har lite koll.Men hjälp vad ni är effektiva allihopa! jag är ju fortfarande fast i beslutsångestträsket
Jag tror ledtrådarna jag fick hade passat perfekt hos rätt tomte, men själv är jag lite vilsen . Det gör nog inget, för det finns ledtrådar jag kan jobba med ändå.
Är alltid så nyfiken på vilka ledtrådar som folk tycker är svåra. Finns det generellt svåra ledtrådar eller beror det mest på vem de hamnar hos?
Inte jag heller, alltid varit väldigt bra klapparJag har varit med i typ 10 år. Har ALDRIG blivit besviken på vad jag fått.
Absolut tanken som räknas! Har själv lite ångest över mitt tomte-skap, men jag vet ju att jag själv kommer bli jätteglad för min tomtes ansträngning och engagemangHar planer, och ledtrådarna var perfekta för klappar i ett och samms tema!
Ändå lite svårt när man inte känner personen, men tanken som räknas väl?