Ja, det tar verkligen bort mycket av glädjen!Det är ju verkligen dålig stil.
Inte ditt val att inte vara med alltså, men att inte tacka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det tar verkligen bort mycket av glädjen!Det är ju verkligen dålig stil.
Inte ditt val att inte vara med alltså, men att inte tacka.
Wtf, vad är det för fel på din katt?!Och katten gillar inte dreamies längre
Haha har alla sorter hemma och hon bara nopeWtf, vad är det för fel på din katt?!
Men liksom... Dreamies är ju godaste godiset i världen?! Förutom frystorkat kött då En annan kan inte ens köpa Dreamies utan att ha 2 katter i matkassen på vägen in typHaha har alla sorter hemma och hon bara nope
Köper nåt med små mjuka bitar som är goda enligt henne
Hade hon inte ätit torrfoder hade jag kollat tänderna igen
Min siames är inte som andra.Men liksom... Dreamies är ju godaste godiset i världen?! Förutom frystorkat kött då En annan kan inte ens köpa Dreamies utan att ha 2 katter i matkassen på vägen in typ
Det brukar bli bra i slutändanÅh jag har beställt en grej, om mitt offer inte redan har den så tror jag att det blir toppen men så kan jag helt ha misstolkat också
Lite samma härOch jag har inte klurat ut nå till mitt offer än..
Hoppas jag får en snilleblixt inom kort, vill ju inte ge min resevplan som känns lite trist men funkar.
Äh, man kan ju inte förvänta sig att få något så himla speciellt från en som bara läst fem ledtrådar om sitt offer.Jag har kanske en idé om present till mitt offer, men oroar mig för att den kanske är tråkig
Har sett tidigare trådar och tycker folk brukar vara så duktiga på att hitta på presenter
Icke! Halva nöjet är ju att se hur någon annan tolkar ledtrådarnaJag har kanske en idé om present till mitt offer, men oroar mig för att den kanske är tråkig
Har sett tidigare trådar och tycker folk brukar vara så duktiga på att hitta på presenter