Somnade bredvid sonen, så får följa er andra när ni letar tomte istället .
Men det är ju fortfarande 30 november! Du hinner ännu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Somnade bredvid sonen, så får följa er andra när ni letar tomte istället .
Står klockan 19 i första inlägget. Och dessutom har jag inte ens hunnit klura på ledtrådar .Men det är ju fortfarande 30 november! Du hinner ännu
Står klockan 19 i första inlägget. Och dessutom har jag inte ens hunnit klura på ledtrådar .
Big Santa är rätt snäll! jag lottar inte förrän imorgon runt den här tiden (dvs när minimannen somnat) så du hinner! Klart du ska vara med.Står klockan 19 i första inlägget. Och dessutom har jag inte ens hunnit klura på ledtrådar .
Ska klura allt jag kan medan jag gör köttbullarBig Santa är rätt snäll! jag lottar inte förrän imorgon runt den här tiden (dvs när minimannen somnat) så du hinner! Klart du ska vara med.
Känns som att det är rätt många ”stammisar” som missat/inte är med i år.. :/Hur har jag kunnat missa denna tråden???
Jag valde att inte vara med för det är så tråkigt när man inte ens får ett tack.Känns som att det är rätt många ”stammisar” som missat/inte är med i år.. :/
Det är ju verkligen dålig stil.Jag valde att inte vara med för det är så tråkigt när man inte ens får ett tack.
Känns som att det är rätt många ”stammisar” som missat/inte är med i år.. :/