Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mamma säger att jag inte ens får öppna kartongen och se om det är inslagna paket i denMåste man vänta ända till julafton? Jag vill öppna nuuuuuu
Klart man måste vänta till julafton. Jag vill också ha pakeeet!Måste man vänta ända till julafton? Jag vill öppna nuuuuuu
"Du behöver öva på att vänta"
Du kommer ändra åsikt när du väl har fått paketetKlart man måste vänta till julafton. Jag vill också ha pakeeet!
Du kommer ändra åsikt när du väl har fått paketetKlart man måste vänta till julafton. Jag vill också ha pakeeet!
Min mamma hade antagligen sagt likadant till mig, tur hon inte bor i närheten"Du behöver öva på att vänta"
Vafan, jag är 36 år nu, jag har gett upp på att uppfostra mig!
Jag lyckades hålla mig förra året i alla fall. Men det är svårt!Du kommer ändra åsikt när du väl har fått paketet
Jag gläntade på locket på mitt och åtminstone det översta är inslaget!Min mamma säger att jag inte ens får öppna kartongen och se om det är inslagna paket i den
Mamma bar ut mitt i förrådet fram tills julafton. Jag skulle inte ha tagit med det till henne!Jag gläntade på locket på mitt och åtminstone det översta är inslaget!
Men jag är sjuuukt nyfiken.
Du får göra ett rescue mission!Mamma bar ut mitt i förrådet fram tills julafton. Jag skulle inte ha tagit med det till henne!
Det kommerJag vill också ha paket!