Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man skickar paketet, ska man skriva något om vem det är ifrån eller bara någon ledtråd, eller inget alls?
Avsändare måste väl finnas med när man skickar, även om man kan använda Big Santas adress om man vill. Annars får det väl gärna vara en ledtråd, tanken är ju att man ska gissa sen vem man fått av4. Skicka gärna med någon klurig ledtråd i er klapp i någon form.
Fyll gärna i listanJag har också fått
Jag skulle ju vilja säga att ”absolut funkar det!” men om man ska vara lite realistisk så blir det nog mer krångligt än kul för de inblandade? Dessutom blir det tull med väntetider och avgifter för det som tillkommer.. så nja, det blir nog lite väl krångligt.En fråga. Jag som bor i Aus, går det då att vara med ens? (Inte nu naturligtvis men tex nästa år?)
Tänker på långa leveranstider, deklarera innehåll samt fraktpris.
Att handla online i/eller addressera till sverige är ju enkelt men då blir det ju inte riktigt ett personligt hopplock med fint papper osv...
Jag skulle ju vilja säga att ”absolut funkar det!” men om man ska vara lite realistisk så blir det nog mer krångligt än kul för de inblandade? Dessutom blir det tull med väntetider och avgifter för det som tillkommer.. så nja, det blir nog lite väl krångligt.En fråga. Jag som bor i Aus, går det då att vara med ens? (Inte nu naturligtvis men tex nästa år?)
Att handla online i/eller addressera till sverige är ju enkelt men då blir det ju inte riktigt ett personligt hopplock med fint papper osv...
Jag skulle ju vilja säga att ”absolut funkar det!” men om man ska vara lite realistisk så blir det nog mer krångligt än kul för de inblandade? Dessutom blir det tull med väntetider och avgifter för det som tillkommer.. så nja, det blir nog lite väl krångligt.
Jag bara skojade!Psssst @Big Santa! PM!