Nej, dessvärre inte.Chansar, är du min tomte? Inte för att jag fattar ledtråden men![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, dessvärre inte.Chansar, är du min tomte? Inte för att jag fattar ledtråden men![]()
Ledtråd till mitt offer:
"Bättre sent än aldrig!"![]()
Nä, jag är redan hittad som tomte till en annan![]()
Jag är inte din tomte. Mitt offer har inte varit synlig här sedan sidan 27.10. marti130
Då behöver jag inte känna mig dum iafNej, dessvärre inte.![]()
Är du min tomte?Ledtråd till mitt offer:
"Bättre sent än aldrig!"![]()
Det är jag!Är du min tomte?
det ordnade ju sig till sist. Grillvantarna är invigda.Det är jag!Förstå min panik när grytlapparna redan var försenade och sedan när allt äntligen kommit så saknades din adress!
![]()
Du har inte frågat, men det är jag som är din tomte!@tigerflicka visst har jag frågat om dig?Om inte och du är min tomte så förstår jag om du tycker att jag är trög!
![]()
Du har inte frågat, men det är jag som är din tomte!
(Och ja, jag tyckte du var lite dålig på att gissa rätt...)
Jag insåg i bokaffären att det är svårt att köpa böcker till andra! Hoppas du gillar den och inte läst innan, jag gillade den massor!Förlåt, jag var helt övertygad om att jag hade frågat dig tidigare och fått ett nej så jag tyckte att jag var tvungen att vidga mina vyer!
Men tusen tack!
![]()
Visst är det!Jag insåg i bokaffären att det är svårt att köpa böcker till andra! Hoppas du gillar den och inte läst innan, jag gillade den massor!
Sorry, jag är oskyldig!Nu börjar det kännas som det inte finns många kvar att gissa på, så jag checkar av de som varit aktiva nyligen åtminstone. Kan @Squie eller @MalinL vara min tomte?