Secret Santa 2015

Jag har oxå fått paket, inte hunnit hämta it ännu dock :)

Det börjar visst kännas relevant med en lista, fyll själva i ert namn när ni fått ert paket! (Obs! kopiera HELA listan - se till att det är den senaste - när du lägger till ditt namn. Numrera gärna också så blir det lättare för mig att hålla koll. :) ) Glöm inte att paketöppning sker på JULAFTON (Ajjabajja på fusk! ;) ). Och såklart vill vi att tråden bombas med bilder på alla klappar!:love:

Vi som fått paket:

Det börjar visst kännas relevant med en lista, fyll själva i ert namn när ni fått ert paket! (Obs!kopiera HELA listan - se till att det är den senaste - när du lägger till ditt namn. Numreragärna också så blir det lättare för mig att hålla koll. :) ) Glöm inte att paketöppning sker på JULAFTON (Ajjabajja på fusk! ;) ). Och såklart vill vi att tråden bombas med bilder på alla klappar!:love:

Vi som fått paket:
1. Malin_L

Det börjar visst kännas relevant med en lista, fyll själva i ert namn när ni fått ert paket! (Obs!kopiera HELA listan - se till att det är den senaste - när du lägger till ditt namn.Numreragärna också så blir det lättare för mig att hålla koll. :) ) Glöm inte att paketöppning sker på JULAFTON (Ajjabajja på fusk! ;) ). Och såklart vill vi att tråden bombas med bilder på alla klappar!:love:

Vi som fått paket:
1. Malin_L
2. ii-ssa

Ska hämta ut en del av paketet idag, sen klura på en sak till innan det får åka iväg mot sitt offer :)

Det börjar visst kännas relevant med en lista, fyll själva i ert namn när ni fått ert paket! (Obs!kopiera HELA listan - se till att det är den senaste - när du lägger till ditt namn.Numreragärna också så blir det lättare för mig att hålla koll. :) ) Glöm inte att paketöppning sker på JULAFTON (Ajjabajja på fusk! ;) ). Och såklart vill vi att tråden bombas med bilder på alla klappar!:love:

Vi som fått paket:
1. Malin_L
2. ii-ssa
3. Toughcookie

Vi som fått paket:
1. Malin_L
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville

Meeh! Första gången jag är med. Mitt offer kommer inte få alla sina grejer. Missade att man måste skicka med posten som jag gissar är postnord? Hade shoppat för ett schenkerpaket (har inte postnord på några mils avstånd). Skulle kosta 545kr med postnord :eek: :arghh: Får banta ner paketet rejält.

Meeh! Första gången jag är med. Mitt offer kommer inte få alla sina grejer. Missade att man måste skicka med posten som jag gissar är postnord? Hade shoppat för ett schenkerpaket (har inte postnord på några mils avstånd). Skulle kosta 545kr med postnord :eek: :arghh: Får banta ner paketet rejält.
Nu har jag inte en susning om vad du tänker skicka, men har du kollat skicka lätt med posten? Det brukar inte bli så dyrt.

Ja det var den jag kollade. Får försöka lösa det, tänkte ändå köra till stan imorgon, då får dom hjälpa mig att leta fram något alternativ. Hoppas jag inte avslöjat mig allt för mycket nu..

Ja det var den jag kollade. Får försöka lösa det, tänkte ändå köra till stan imorgon, då får dom hjälpa mig att leta fram något alternativ. Hoppas jag inte avslöjat mig allt för mycket nu..
Jag tror inte att postnord är det viktigaste, bara det är spårbart :)

Om det väger under 2 kg så kostar det 59 med skicka lätt och är då spårbart

Fråga @Nixehen :up:

@Karma Kostar det 545 kr att skicka så har man rimligtvis kollat priser för specifikt paket och inte för brev? Paket är skitdyrt! Men paket går att skicka som brev upp till en viss storlek, så skicka lätt som folk nämnt (eller någon annan spårbar brevtjänst) borde bli sjukt mycket billigare även hos Posten/Postnord. Välj "Brev skicka lätt" under välj tjänst i @Snurrfians länk så hamnar du säkert på en vettigare prisklass om paketet inte är för stort/tungt för det :)

Jag har inte hämtat ut mitt paket än! Vad är det för fel på mig? :confused:
Kanske dåligt samvete över att jag inte skickat än...?

Jag behöver hjälp lite snabbt! Jag tänkte köpa frakten nu på postnord, men jag måste fylla i mått på paketet, trots att det är vikten som avgör?
Jag har inte gjort ett paket än och vet inte hur stort det blir, och måste boka idag när jag har skrivare på jobbet... Ska jag bara fylla i några random mått? Hur har ni gjort?

Jag har inte hämtat ut mitt paket än! Vad är det för fel på mig? :confused:
Kanske dåligt samvete över att jag inte skickat än...?

Jag behöver hjälp lite snabbt! Jag tänkte köpa frakten nu på postnord, men jag måste fylla i mått på paketet, trots att det är vikten som avgör?
Jag har inte gjort ett paket än och vet inte hur stort det blir, och måste boka idag när jag har skrivare på jobbet... Ska jag bara fylla i några random mått? Hur har ni gjort?

Det behöver inte vara så exakt för Skicka Lätt så länge man håller sig inom maxmåtten så höfta till något. Det är ju sällan något blir större än 25x30x6 cm tex. Det intressanta är om det är över eller under 1 kg, det är då det blir dyrare (och att man är inom maxmåtten givetvis).

Det behöver inte vara så exakt för Skicka Lätt så länge man håller sig inom maxmåtten så höfta till något. Det är ju sällan något blir större än 25x30x6 cm tex. Det intressanta är om det är över eller under 1 kg, det är då det blir dyrare (och att man är inom maxmåtten givetvis).
Tack för svar! Mer än 1 kg blir det inte, men bara 6 cm högt låter lite tänker jag. Men ja, jag bokar det och hoppas på det bästa. :)

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 887
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 157
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23