Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har oxå fått paket, inte hunnit hämta it ännu dock![]()
Nu har jag inte en susning om vad du tänker skicka, men har du kollat skicka lätt med posten? Det brukar inte bli så dyrt.Meeh! Första gången jag är med. Mitt offer kommer inte få alla sina grejer. Missade att man måste skicka med posten som jag gissar är postnord? Hade shoppat för ett schenkerpaket (har inte postnord på några mils avstånd). Skulle kosta 545kr med postnord![]()
Får banta ner paketet rejält.
Jag har använt mig av deras http://skicka2.posten.se/Sidor/Start.aspx men det kanske är den du har kollat också?
Jag tror inte att postnord är det viktigaste, bara det är spårbartJa det var den jag kollade. Får försöka lösa det, tänkte ändå köra till stan imorgon, då får dom hjälpa mig att leta fram något alternativ. Hoppas jag inte avslöjat mig allt för mycket nu..
Meeh! Första gången jag är med. Mitt offer kommer inte få alla sina grejer. Missade att man måste skicka med posten som jag gissar är postnord? Hade shoppat för ett schenkerpaket (har inte postnord på några mils avstånd). Skulle kosta 545kr med postnord![]()
Meeh! Första gången jag är med. Mitt offer kommer inte få alla sina grejer. Missade att man måste skicka med posten som jag gissar är postnord? Hade shoppat för ett schenkerpaket (har inte postnord på några mils avstånd). Skulle kosta 545kr med postnord![]()
Jag har inte hämtat ut mitt paket än! Vad är det för fel på mig?
Kanske dåligt samvete över att jag inte skickat än...?
Jag behöver hjälp lite snabbt! Jag tänkte köpa frakten nu på postnord, men jag måste fylla i mått på paketet, trots att det är vikten som avgör?
Jag har inte gjort ett paket än och vet inte hur stort det blir, och måste boka idag när jag har skrivare på jobbet... Ska jag bara fylla i några random mått? Hur har ni gjort?
Tack för svar! Mer än 1 kg blir det inte, men bara 6 cm högt låter lite tänker jag. Men ja, jag bokar det och hoppas på det bästa.Det behöver inte vara så exakt för Skicka Lätt så länge man håller sig inom maxmåtten så höfta till något. Det är ju sällan något blir större än 25x30x6 cm tex. Det intressanta är om det är över eller under 1 kg, det är då det blir dyrare (och att man är inom maxmåtten givetvis).
Tack för svar! Mer än 1 kg blir det inte, men bara 6 cm högt låter lite tänker jag. Men ja, jag bokar det och hoppas på det bästa.![]()