Jupps
Då är jag sjukt nyfiken på vart du fått tag på halsbandet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupps
Åh, är du min tomte?Ledtråd till mitt offer skulle kunna vara att jag också hatar att frysa och tar till alla medel för att hålla mig varm.
Vad härligt! Jag gjorde en gissning att du gillade te eftersom du specificerade att du inte gillade kaffe :PTjohoo! Ja, det gör jag verkligen!! Båda teerna är smakade och värmaren har varit med i stallet Sporken får vänta till det blir bättre uteätarväder
Nej tyvärr, jag var kvigas tomte!Gissar du är min tomte sulorna var varma och gosiga och passade perfekt i vinterskorna
Tack snälla snälla tomten för supergott kaffe till mig och alla klappar till katten . Som om det inte vore nog så kommer det ännu en klapp! Den kanske redan har ankommit, men jag får tygla nyfikenheten tills jag kommer tillbaka till Köpenhamn från svärfamiljen .
Jag fick en stark känsla av att det är @lil-sis som är min tomte! Baserat på adressen, som jag aldrig hört talas om, trots att paketet är skickat från Uppsala där jag är född och uppvuxen .
Sådär ja, nu ska vi se om jag får in ett par bilder också!
Den enda ledtråd som jag lyckas få att passa in Kommer från @athena_arabians, så är du min tomte?
En ledtråd till mitt offer är att du själv måste fixa för att "göra klart" klappen.
I paketet jag gav fanns produkter från får, skog och Asien.
Gissa och ha ett festligt nyår sen.
Du måste vara min tomte!Sådär ja, nu ska vi se om jag får in ett par bilder också!
Den enda ledtråd som jag lyckas få att passa in Kommer från @athena_arabians, så är du min tomte?
En ledtråd till mitt offer är att du själv måste fixa för att "göra klart" klappen.
Nej tyvärr.Åh, är du min tomte?
En vild gissning, är det @zassoo som är min tomte?
Tusen tack! Det ska bli jättekul att pyssla med ska bara lyckas välja bilder ocksåJa, @Ninnurur det är jag! Hoppas du gillade klappen :-)