Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Förstår inte riktigt grejen med ledtrådarna, ska de ge en fingervisning på vad man ska skicka för julklapp, eller ska de hjälpa till att lista ut vem man har som secret santa? Har aldrig varit med förr men är lite sugen på att vara med i år :)

Förstår inte riktigt grejen med ledtrådarna, ska de ge en fingervisning på vad man ska skicka för julklapp, eller ska de hjälpa till att lista ut vem man har som secret santa? Har aldrig varit med förr men är lite sugen på att vara med i år :)

Ledtrådarna ger du för att din tomte ska kunna lista ut något bra att ge dig som klapp. :)

Dessutom så underlättar det att snoka lite om det offret man får tilldelat. Till exempel läsa vilka inlägg hen gjort, kolla om de har en blogg eller googla och se om man får upp något annat intressant som gör att man kommer på en så trevlig present som möjligt :)
Tycker det är jättekul att försöka leta efter något speciellt och personligt till någon man inte känner, det är en utmaning!

Ska nog anmäla mig i år. Jag är ju bara sååå tråkig med mina ledtrådar. Mest en massa Inte det o det, jag har ju tex svårt för doftsaker. Ska klura lite. Tycker det är jätteroligt att leta klapp som passar den man får.

Jag har lite datorstrul just nu, men listan KOMMER uppdateras vartefter, om än med lite fördröjning. :) skriver från telefonen nu.

Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Houdinie
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Ninnurur
6. Leoni
7. Koppen
8. EmmaW
9.Kaktuzblomma
10. snow
11. Sonic76
12. Paddington
13. Fraggel_Tess
14. marti130
15. prallan
16. Jeps
17. Glooper
18. mariposa
19. fryckan
20. athena_arabians
21. chiara
22. tigerflicka
23. Zoya
24. zassoo
25. Huntress
26. hagel
27. Betazoid
28. LittleJohn
29. Emor
30. Idahoe

Nu har jag anmält mig också :)
Alltid lika svårt att komma på ledtrådar, man vill ju inte skriva samma som förra året heller.

Äsch, jag minns inte ens vilka ledtrådar jag skrev förra året. Tyckte det var nog klurigt att komma på några utan att oroa mig över om det blev samma som sist så det tänkte jag inte ens på.

Men detta innebär att jag kommer få en klapp under granen i år också! :)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
33 34 35
Svar
697
· Visningar
21 943
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 030
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 265
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 548
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Secret Santa 2024