Förstår inte riktigt grejen med ledtrådarna, ska de ge en fingervisning på vad man ska skicka för julklapp, eller ska de hjälpa till att lista ut vem man har som secret santa? Har aldrig varit med förr men är lite sugen på att vara med i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår inte riktigt grejen med ledtrådarna, ska de ge en fingervisning på vad man ska skicka för julklapp, eller ska de hjälpa till att lista ut vem man har som secret santa? Har aldrig varit med förr men är lite sugen på att vara med i år
@Nixehen ?Åh, har man råd att vara med i år tro... Vilket senastdatum för att skicka paketen gäller?
Jag har inte satt något datum ännu men det brukar hamna någonstans runt lucia.
Puffar upp lite så ingen missar att det har börjat!
Anmälde mig förra året men fick hoppa av då pappa blev sjuk. Kanske man ska anmäla sig i år....
Detsamma!Attans om jag får dig, då ska jag ha kul!