Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Sugen på att vara med... Älskar ju paket oavsett om jag ger eller får och min familj har slutat med julklappar. :cry:

Jag ska nog testa att vara med då jag fullkomligt älskar att försöka hitta optimala julklappar till mina nära och kära (brukar börja julklappsinköpen i juli typ, hehe). Har dock aldrig köpt en klapp till någon jag inte känner, så det ska bli spännande :).

Jag brukar tycka det är jättesvårt ibland, min fantasi suger, och det är inte alltid mitt "offer" har lagt ut heller så jag vet inte alltid vad de har tyckt om sakerna :)

Åh det är ju superskoj!
Har fått jätteroliga saker när jag varit med. :)
Ska klura på om jag har råd att vara med

Vad går denna leken ut på? Att man får ett namn att skicka presenten till? Får alla vars ett paket eller kan en person ha sån tur att den får alla? :D Väljer man själv eller bestämmer Big santa vem som blir ens offer? :devil:

Vad går denna leken ut på? Att man får ett namn att skicka presenten till? Får alla vars ett paket eller kan en person ha sån tur att den får alla? :D Väljer man själv eller bestämmer Big santa vem som blir ens offer? :devil:
Alla får varsitt och santa bestämmer :)
Skickas spårbart

Var och en skickar ett paket - alla får varsitt. Det är själva BigSanta som lottar vem man får av och vem man ger till

Ja vad kul! :bump: Det blir fjärde gången jag är med tror jag, har nästan alltid fått jättebra julklappar :)

Äntligen är den här! Välkomna till årets upplaga av Secret Santa! :D
Lite nya regler i årets version efter önskemål.

Regler och info:
Big Santa = Nixehen
• anmälan sker via PM(konversationer) till Big Santa.
• När din anmälan är godkänd läggs du till i listan av Big Santa - OBS! Lägg INTE till dig själv.
• Din anmälan ska innehålla följande:
1. Namn
2. Adress
3. E-mailadress
4. 5 ledtrådar om dig själv (tex. Dansar afrikansk dans, klär sig bara i neongult, vegan, har en hund och älskar engelska deckare.)
5. Ev. Allergier
6. Om du kan tänka dig att skicka även till Bukare Utomlands.

• Åldersgräns 18år
ALLA paket ska skickas med spårbar post. (Tex. Postens "Skicka Lätt")
• Minimisumman för klapparna är 100kr(+frakt)
• Sista anmälningsdag är 30 November kl. 19.00

Nu tror jag att jag fått med allt!
:bump: Välkomna! :bump:

Har mailat dig :D

Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Houdinie
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Ninnurur
6. Leoni
7. Koppen
8. EmmaW
9.Kaktuzblomma
10. snow
11. Sonic76
12. Paddington
13. Fraggel_Tess
14. marti130
15. prallan
16. Jeps
17. Glooper
18. mariposa
19. fryckan
20. athena_arabians
21. chiara

Sådär! Nu hoppas jag att alla som hittills anmält sig kommit med på listan! *pust* Om någon känner sig bortglömd så skicka ett nytt pm och peta på mig! :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
21 863
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 030
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 265
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 548
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar