Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Jag var med om en allvarlig ridolycka i tisdags och mitt paket kommer antagligen bli lite försenat pga detta. Ber hemskt mycket om ursäkt men det är inget jag kunnat föruse. Kommer skicka under nästa vecka!

Hur mår du?

Hur känner du själv? Vill du att någon ska ta över ditt "offer"?

Känslan när man för ANDRA gången inser att man glömt lägga ner en sak i det mycket vältejpade paketet....
Känslan när man försöker vara effektiv och fixa båda paketen som ska skickas, fast till olika personer, slår in och fixar med skicka lätt och tittar sen helt nollställd på de två adresslapparna och på paketen och funderar vilt på vilket paket som skulle till vilken... :banghead: Det hade kunnat bli väldigt fel...:idea:

Jag fixar förhoppningsvis det sista till mitt offer imorn, för varför ska det inte krångla lite liksom? :meh:

Jag hann klart innan deadline! :bump:

Hmm... Alltså det här med fina paketinslagningar är ju inte min starka sida... ;) Hoppas mitt offer blir glad ändå :p

Visserligen är vi många - men några har ju redan fått aviserat om paket på ingång, då VET de att de inte fått paket från de som skriver att de har fixat klart och skickar snart ...så kanske ... ingen mer som skriver att de snart ska skicka? har skickat

Visserligen är vi många - men några har ju redan fått aviserat om paket på ingång, då VET de att de inte fått paket från de som skriver att de har fixat klart och skickar snart ...så kanske ... ingen mer som skriver att de snart ska skicka? har skickat
Fast man kan väl se det lite del i leken med ledtrådar om vem som skulle kunna vara ens santa. =)

Hur mår du?

Hur känner du själv? Vill du att någon ska ta över ditt "offer"?

Jag skickade mitt paket idag. Saken är den att själva huvudpresenten inte hann komma, och pga skadan har jag inte orkat leta efter något annat. Men jag skickade de saker jag redan köpt och så får mitt "offer" den sista klappen när den kommer.

Jag mår efter omständigheterna bra men jag har frakturer i nacken och blir väldigt trött av att gå/stå någon längre stund.

Mitt offer kommer förstå direkt vem hens tomte är men det får vara så den här gången.

Jag skickade mitt paket idag. Saken är den att själva huvudpresenten inte hann komma, och pga skadan har jag inte orkat leta efter något annat. Men jag skickade de saker jag redan köpt och så får mitt "offer" den sista klappen när den kommer.

Jag mår efter omständigheterna bra men jag har frakturer i nacken och blir väldigt trött av att gå/stå någon längre stund.

Mitt offer kommer förstå direkt vem hens tomte är men det får vara så den här gången.
Så länge du är okej så är ju julklappar sekundärt :) Att du ens fått iväg nåt är ju gott nog, tycker jag i alla fall efter en sån olycka!

Så länge du är okej så är ju julklappar sekundärt :) Att du ens fått iväg nåt är ju gott nog, tycker jag i alla fall efter en sån olycka!

Jag vill ju så gärna bli bra så fort som möjligt och då känns det meningsfullt att försöka upprätthålla så många "vanliga", friska saker som möjligt, t.ex. fullfölja Secret Santa :). Jag hade tur och de säger att jag kommer bli helt återställd, och det är jag helt inställd på att bli. Ser fram emot att få mitt paket!

Jag vill ju så gärna bli bra så fort som möjligt och då känns det meningsfullt att försöka upprätthålla så många "vanliga", friska saker som möjligt, t.ex. fullfölja Secret Santa :). Jag hade tur och de säger att jag kommer bli helt återställd, och det är jag helt inställd på att bli. Ser fram emot att få mitt paket!
Förstår det, och vad skönt att du kommer bli återställd! Håller tummarna för att det går så fort som möjligt :)

Har fått mail i helgen att ett paket är på väg till mig :D Så någon gång i veckan får gå ner till ICA här hemma och hämta paketet.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 501
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 123
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 528
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 617
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar