Jag känner samma sak!Känner att jag skulle velat komplettera mitt offers gåva, är inte riktigt nöjd med mig själv där, men får väl se om jag verkligen kan göra något åt det... Kanske. Vem vet?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner samma sak!Känner att jag skulle velat komplettera mitt offers gåva, är inte riktigt nöjd med mig själv där, men får väl se om jag verkligen kan göra något åt det... Kanske. Vem vet?![]()
Ohh vad kul!
Men det är inte rätt dag idag, eller hur?![]()
långfredag, påskafton, har inte påsken börjat nu? Jag röstar för att man får öppna ett paket idag.
![]()
Ohh vad kul!
Men det är inte rätt dag idag, eller hur?![]()
Och så skrev jag tomte iställer för hare genTill min tomte kan jag säga att jag förhoppningsvis öppnar påskaftons kväll och det kanske inte kommer bilder på paketen förrän just innan.
Håller på att drunkna lite i jobb, halt gamling till häst på butta och oro för utgången just nu.
Ja, det är lite kämpigt när klockan ringer 04 för att släppa ut hästar, medicinera med butta, åka bil istället för tåg till jobbet pga banarbete och hem igen och promenera, mocka både sjukhage och boxar och dessutom vara orolig.Såg det och tänkte busa med dig men så såg jag resten av din text...![]()