Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill göra ett tillägg efter en natt på akuten är det konstaterat att jag numera även är allergisk mot hasselnötter.
oj då.. Trist sätt att upptäcka det på.Jag vill göra ett tillägg efter en natt på akuten är det konstaterat att jag numera även är allergisk mot hasselnötter.
Jag vill göra ett tillägg efter en natt på akuten är det konstaterat att jag numera även är allergisk mot hasselnötter.
Hon har varit inne på operation idag (fortfarande inte hört något om hur det gått, vet bara att hon fick komma in sent), så hon kommer säkert med info/lösning imorgonOjdå @Nixehen har du koll?
Bra att du har koll! Jag tänkte att det var enklare att se om jag taggade henne!Hon har varit inne på operation idag (fortfarande inte hört något om hur det gått, vet bara att hon fick komma in sent), så hon kommer säkert med info/lösning imorgon
Är trött men ok,lite ledsen för jag älskar hasselnötter.Åh fy så hemskt! Är du ok nu?
Då är vi 2Tror att jag har en plan nu så i helgen ska jag ut på presentjakt
Då är vi 2
Jag funderar för fullt på hur jag ska packa det jag planerar att köpa. Påskägg, påse, korg, låda? Det är viktiga saker det här!
påskägg i korg kanske?Jag funderar för fullt på hur jag ska packa det jag planerar att köpa. Påskägg, påse, korg, låda? Det är viktiga saker det här!