Secret EasterBunny 2015

Jag har inte heller skrivit ledtråd i paketet, men visste inte om jag var den enda som inte gjort det. Därför ville jag inte säga nåt om det först. :)

Jag har inte heller skickat med någon ledtråd, jag hade en plan för vad jag skulle skriva men dunderförkyld och grötig prioriterade jag att få iväg det istället för att formulera något smart... ;) Jag hoppas att mitt offer blir nöjd ändå. ;)

Jag vill inte skriva hur jag gjort...vill inte ge mitt offer någon ledtråd. ;)

Men, mitt ägg är också kantigt. :)

Jag har hämtat ut paket idag!

För egen del tror jag att jag fått med iallafall lite av ledtrådarna från mitt offer men jag tror jag missar stort på tema påsk/vår:nailbiting:

Sist ut som alltid. :D Fick ihop idéen på ett bra sätt. Har nog aldrig lagt ner så mycket tanke i ett paket! mihi. Mycket nöjd med min egen prestation. Hoppas mitt offer tycker det är lika kul att få som jag tyckte det var att fixa. Nu ska jag iväg och störa på ICA för jag har ingen skrivare. "Hej, vill ni hjälpa mig att vara skitjobbig och skapa världens kö?" :angel:

För att sprida lite campy påskkänsla i tråden lägger jag in en bild på mitt senaste fynd på lokala Icabutiken:

Den är så gräslig att den är söt där den står på gulan (fråga mig inte hur en kyckling klarar det! O_o Plus att gulan ser hårdkokt ut... :nailbiting:).

Flingorna är någon form av holografiska grejor som glittrar i olika färger :D

Det jag skickat är hämtat.

Och i vanlig ordning är inget aviserat som på väg.

Jag tycks vara otursdrabbad vad gäller "Secret" de senaste gångerna.

Jag har lämnat in mitt paket på affären, men det går fortfarande inte att se att det är inlämnat. Antar att det kommer idag när det hämtas av posten.

Jag skickade i lördags kväll så mitt offer borde fått eller iaf få en avisering snarast.

Själv har jag inte fått någon avisering om paket :down:

Jag skickade i lördags kväll så mitt offer borde fått eller iaf få en avisering snarast.

Själv har jag inte fått någon avisering om paket :down:
Jag lämnade in igår fm och forfarande står inte paketet som inlämnat. Så ditt paket kan ju vara inlämnat! Jag har inte heller fått någon avisering om paket. I julas fick jag ingen "första" avisering utan bara påminnelsen.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 642
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar