Secret EasterBunny 2015

Ibland kan Postens system sega med att skicka bekräftelse. Mitt julpaket var dessutom skickat som Rek och då får man ingen mailavisering.

Jag har skickat in sändningsnummret till Big Bunny, har alla gjort det? Det stod väl inget om det men vi har ju gjort det i jultrådarna så jag gjorde det nu också.

Jag har också skickat sändningsnummer till Big Bunny.
Inga spår av paketet på väg till mig, men jag hoppas att det är på väg! :)

Ibland kan Postens system sega med att skicka bekräftelse. Mitt julpaket var dessutom skickat som Rek och då får man ingen mailavisering.

Jag har skickat in sändningsnummret till Big Bunny, har alla gjort det? Det stod väl inget om det men vi har ju gjort det i jultrådarna så jag gjorde det nu också.
Mitt är också skickat som rek så mitt offer får snällt vänta på avi :)

Och jag har hämtat mitt paket :bump:

Känns som det är dags för en sådan här lista:

Vi har fått paket:

Numrera gärna för enkelhetens skull! :)

Har hämtat ut mitt paket idag! :banana:
Fast ett visst pälsmonster har redan varit där och smygöppnat lite så har varit tvungen att gömma undan det i garderoben. :cautious:
Ska försöka fota imorgon men kommer inte vara hemma under påskhelgen så innehållsbilder får vänta till efter påsk.

Jag har fått avisering om att brevet jag skickat går att hämta ut samt att mitt brev är på väg. Tyvärr kommer jag antagligen inte hinna hämta ut mitt innan jag flyger hem över påsk, men jag lovar att jag skriver här så fort jag hämtat ut det :)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
45 46 47
Svar
920
· Visningar
28 716
Senast: hagel
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 287
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar