http://www.amazon.co.uk/Scarlet-Pim...0322098&sr=1-1&keywords=the+scarlet+pimpernelRöda Nejlikan? Sink me, den håller.
Måste ju gå att få tag på på DVD nånstans?
Hur var det nu med dina google skills??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www.amazon.co.uk/Scarlet-Pim...0322098&sr=1-1&keywords=the+scarlet+pimpernelRöda Nejlikan? Sink me, den håller.
Måste ju gå att få tag på på DVD nånstans?
nu blir listan för lång, återkommer med fler efter att jag rotat fram fler favoriter
Åååååååh, Willow!
Älskar Willow! Och ja, det är inte en film där tiden varit snäll mot specialeffekterna, men till slut blir det nästan en del av charmen!
Älskade den filmen när den kom men tycker att Ladyhawke är snäppet bättre.
En annan film jag älskar är Det stora blå. Men det är evigheter sedan jag såg den. Den gick på tv häromdagen, men jag hade inte ork att se den då.
Jag tror det är dags för dig att se om The Lost Boys!Sett några fler!
Tre st, närmare bestämt - men bara en av dem var på listan, så jag går visst ännu långsammare fram än jag trodde...
Först: The Bourne Identity! Som var... inte så bra som jag mindes. Den kändes dummare helt enkelt, blev en hel del när jag såg den. Säkerligen hjälpt av att den börjar helt idiotiskt, hela grejen med fiskebåten är ju helmysko när jag nu såg om den!
Men den är fortfarande helt OK, bara inte nån wow-film för mig tyvärr.
Sen: Men in Black! Den var däremot ungefär som den skulle vara! Väldigt kul, helt enkelt. En del av specialeffekterna är ju inte precis imponerande, men inte något som ställer till det för mig. Och jag älskar Vincent D'Onofrio som Edgar, han spelar sin roll suveränt!
Till sist: The Transporter! Lite av en speciell film, för den var bra dum redan första gången jag såg den! Den har varken blivit dummare eller smartare, men det är varken för skådespelarinsatserna eller storyn som jag gillar den filmen och jag skulle förlåta en hel del nonsens för fighscenen i oljan!
I slutsats: se alla tre!
Jag tror det är dags för dig att se om The Lost Boys!
@Monstermom Att en av mina favoritartister (Gackt) är med gör ju inte Bunraku sämre.
Åh gackt
Läskig?? Kult!Hm... Den har jag inte ens tänkt på på många år tror jag... Någon anledning att du tipsar om den? Spontant känns det inte som något tiden lär ha varit snäll mot, men vad vet man?
(Självklart var den enormt läskig för mig då, som är så fruktansvärt rädd för allt som ens närmar sig skräck. Men jag hoppas att den kanske är mer komisk idag. )