Se hit alla åsnefantaster!!!

Masse

Trådstartare
Var i hela fridens namn ska man sätta annonser om åsnor?
Har försökt här men det finns inget bra ställe där en sådan annons passar in. Under vilken rubrik hade ni letat efter annonser om åsnor?
Dom är ju egentligen inte hästar eller ponnys. Men inte heller på andra djur finns något som passar närmast verkar lantbruksdjur vara men det är dom ju inte heller.

Sv: Se hit alla åsnefantaster!!!

andra djur har jag satt in på eller under ponnier då de oftast e det....har du åsnor??? jag skulle så gärna vilja ha en nån gång!

//Malin

Jag har två stycken och hinner inte med dem. Jag har sjutton hästar också så åsnorna som köptes in mest för att de var dåligt skötta där jag hitta dem, hinns inte riktigt med. Så jag tänkte se om det fanns någon som har mer tid för dem. Här går dom mest och har bra.

Kan du tänka dig att låna ut en av dem på foder är jag intresserad :)

Letar jag efter åsnor så söker jag helt enkelt på åsnor i sökfältet på Annonsdirekt.se eller Blocket.se.

har du msn??? kan inte ta emot någon nu men kanske senare...skulle vilja men jag går i skolan nu...kanske kan fixa...systern till min häst behöver sällskap=)...

//Malin

Ni som är intresserade kan ju skicka PM till mig för man får inte ha annonser här i trådarna.

Har ofta sett åsnor under lantbruksdjur eller under ponny-annonser. Så du ska inte ha dina längre. Sambon är en åsnefantast och ska skaffa...*Hujeda mig* Fast svärmor är inte förtjust i åsnor så jag skaffar mig gärna ett helt dussin :angel:

Det är inte aktuellt nu för lilla jag har annat på gång så du inte väntar på pm. :angel: Lycka till med försäljningen!

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 803
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 404
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 045
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 182
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar