Gammeln
Trådstartare
Alla får inte en chans till vår välfärd + att Sverige sätter ner foten o säger att "du är inte välkommen i Sverige längre du får åka tillbaka"Och vad är grejen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla får inte en chans till vår välfärd + att Sverige sätter ner foten o säger att "du är inte välkommen i Sverige längre du får åka tillbaka"Och vad är grejen?
Alla får inte en chans till vår välfärd + att Sverige sätter ner foten o säger att "du är inte välkommen i Sverige längre du får åka tillbaka"
Hur många av dessa politiker är kvar på förtroendeuppdrag idag?
Det var redan klar med utvisning innan morden. Fan att det hann hända. Varför vänta med att verkställa utvisningen så länge. . Då får man väl spärra in dom så man har koll på dom ända tills dom lämnar landetÄr det någon som sagt att de vill ändra på detta?
Det var redan klar med utvisning innan morden. Fan att det hann hända. Varför vänta med att verkställa utvisningen så länge. . Då får man väl spärra in dom så man har koll på dom ända tills dom lämnar landet
Hade du sagt samma sak om det var dina anhöriga som hade blivit mördade? Det tror jag faktiskt inte, oavsett vad du säger...Det låter dyrt och resurskrävande
Hade du sagt samma sak om det var dina anhöriga som hade blivit mördade? Det tror jag faktiskt inte, oavsett vad du säger...
Självklart inte. Men att jaga "gilla-klick" på ett hästforum går braJag hoppas verkligen att jag aldrig kommer att vara i den situationen men jag hoppas också att jag aldrig kommer att använda en personlig tragedi för att argumentera för verklighetsfrånvända och/eller rasistiska ideologier.
Självklart inte. Men att jaga "gilla-klick" på ett hästforum går bra
Hade du sagt samma sak om det var dina anhöriga som hade blivit mördade? Det tror jag faktiskt inte, oavsett vad du säger...
Vilken eller vilka raser syftar du på dåJag hoppas verkligen att jag aldrig kommer att vara i den situationen men jag hoppas också att jag aldrig kommer att använda en personlig tragedi för att argumentera för verklighetsfrånvända och/eller rasistiska ideologier.
Usch vilken unken människosyn du har. Det kunde lika gärna drabbat nån anhörig till dig, hade du sagt samma sak då. Nej jag tror inte det.Det låter dyrt och resurskrävande
Självklart inte. Men att jaga "gilla-klick" på ett hästforum går bra
Vilken eller vilka raser syftar du pådär vi på ytan kämpar mot främlingsfientlighet, rasism
Jag trodde du kämpade för människors lika värde, inte motPrecis. Det är vad vi alla har som mål i våra politiskt korrekta liv där vi på ytan kämpar mot främlingsfientlighet, rasism och människors lika värde för vad vi beskriver som steg mot ett bättre samhälle.
Egentligen tycker vi precis som du innerst inne, vi vågar bara inte uttrycka de saker vi känner i våra hårda rasistiska och svarta stenhjärtan.
Det var länge sedan jag läste ett fånigare inlägg.
Usch vilken unken människosyn du har. Det kunde lika gärna drabbat nån anhörig till dig, hade du sagt samma sak då. Nej jag tror inte det.
Hur kan det vara osmakligt att tala om resurser när det handlar om att rädda liv? Ta ett snack med landstingens anställda, så kommer du tillbaka till verkligheten, Vi kan inte rädda liv utan resurser. Och vi kan inte använda de resurser vi har utan att ha stenkoll på vad allt kostar och göra de prioriteringar som krävs. Allt annat är ju som att köra bil utan att ha koll på hur mycket det finns i tanken, och frågande se sig omkring då motorn hostande stannar pga av bränslebrist...Jag håller med dig om att det är osmakligt att prata om pengar och resurser när det handlar om att rädda liv, hade bara inte förstått att du också tyckte det. Men det är kanske skillnad människor och människor.
Hur kan det vara osmakligt att tala om resurser när det handlar om att rädda liv? Ta ett snack med landstingens anställda, så kommer du tillbaka till verkligheten, Vi kan inte rädda liv utan resurser. Och vi kan inte använda de resurser vi har utan att ha stenkoll på vad allt kostar och göra de prioriteringar som krävs. Allt annat är ju som att köra bil utan att ha koll på hur mycket det finns i tanken, och frågande se sig omkring då motorn hostande stannar pga av bränslebrist...