SD nu 3:e störrsta parti

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så.
Om man glömmer bort eller inte tror eller inte vet hur vår historia ser ut så kan det bli fel.
Om man håller reda på det hela så kan man inte rösta på SD.
Om man inte är Nazist på riktigt då.

Det köper jag inte! Finns inget rasistiskt på deras partiprogram! Det är bara vänster noja!

Betydligt värre är det att F! Får några röster alls...

Det köper jag inte! Finns inget rasistiskt på deras partiprogram! Det är bara vänster noja!.
Jo det står en massa rasistiskt där.
Jag har tidigare i andra trådar redogjort för det.

Och jag är verkligen ordentligt höger.

Slutar det att vara noja om det kommer från högerflanken?
Jag ägnar mig inte åt noja utan åt att läsa och förstå fakta.

Ärligt talat så tror jag inte att jag kallar folk som röstar på SD för idioter spelar nån större roll.

På sätt och vis blir det acceptabelt att uttrycka sig så- politikerna själva ger de signalerna-tydligt- media ännu tydligare- vad ger det för signaler till våra unga i skolan vad gäller demokrati? vad ger det för signaler till våra unga i skolan vad gäller mobbning?

Politik, skola= SAMARBETE, det är en stor och viktig grundsten- att då sända ut signaler att man kan uppföra sig hur illa som helst mot någon är inte särskilt bra och främjar ex inte motarbetandet av mobbning.

Vad exakt är skrämselpropaganda från vilken vänster.
Jag för min del är höger.

Jag tror inte på det argumentet, inte alls bara.

Det argumentet har gjort att vi blivit av med en av världens absolut bästa finansministrar och det gör mig grymt irriterad!

Vänsternojjan gör att folk väljer bl.a. Att rösta på ett parti som F!

Jo det står en massa rasistiskt där.
Jag har tidigare i andra trådar redogjort för det.

Och jag är verkligen ordentligt höger.

Slutar det att vara noja om det kommer från högerflanken?
Jag ägnar mig inte åt noja utan åt att läsa och förstå fakta.

Jag har läst om och om ingen och det står inget rasistiskt alls!

Det är stor skillnad på rasistiskt och främlingsfientligt och det är tydligen svårt för folk att förstå...

I det fallet ör jag nog minst lika irriterad som du.
Man måste ju ha en bra ekonomi för att ha något att fördela.

Men, F! är inte problemet.
SD är problemet.

Nej jag ser det inte som du, jag anser att vänstern är problemet..

SD har många gemensamma punkter med bl.a. M

Jag tror inte på det argumentet, inte alls bara.

Det argumentet har gjort att vi blivit av med en av världens absolut bästa finansministrar och det gör mig grymt irriterad!

Vänsternojjan gör att folk väljer bl.a. Att rösta på ett parti som F!

F! fick 2,nånting % i det här valet. Att skylla på F! och "vänsternojan" för bytet av finansminister känns något... extremt. :rofl:

Du kan ju titta på väljarströmmen från M till SD om du vill leta syndabockar. :up:

F! fick 2,nånting % i det här valet. Att skylla på F! och "vänsternojan" för bytet av finansminister känns något... extremt. :rofl:

Du kan ju titta på väljarströmmen från M till SD om du vill leta syndabockar. :up:

F! Fick 3,1%

Nej läs vad jag skriver! Tror inte ett dugg på att SD fått alla sina röster från M

Jag skyller på alla de som röstat vänster..

Jag har läst om och om ingen och det står inget rasistiskt alls!..
Läs djupare i materialet som finns på nätet.
De gömmer det ganska så bra.

Det står t.ex. att de vill "stoppa Islamiseringen" och det är tydligt rasistiskt.

I allt det här så finns det dock en liten Joker i leken.
EU
Vi som land kan få på tafsen för att vi tillåter ett rasistiskt parti och det kan bli förbjudet.
Nu så har vi en mycket spännande tid framför oss.

Läs djupare i materialet som finns på nätet.
De gömmer det ganska så bra.

Det står t.ex. att de vill "stoppa Islamiseringen" och det är tydligt rasistiskt.

I allt det här så finns det dock en liten Joker i leken.
EU
Vi som land kan få på tafsen för att vi tillåter ett rasistiskt parti och det kan bli förbjudet.
Nu så har vi en mycket spännande tid framför oss.

Vad jag vet så är det fortfarande inte rasistiskt för att de vill stoppa islam.

Fortfarande har det ingen rasistisk agenda.

Vad säger du om s som sysslade med rasbiologi för inte så långe sedan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 021
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 102
Senast: Sassy
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka