Jag konstaterar bara att människor blir sjuka och dör med stigande ålder och att framtiden tillhör våra unga, som inte har samma konservativa feluppfattningar utan en mer sund blick på historien. Kontroversiellt?Vidrig människosyn du har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag konstaterar bara att människor blir sjuka och dör med stigande ålder och att framtiden tillhör våra unga, som inte har samma konservativa feluppfattningar utan en mer sund blick på historien. Kontroversiellt?Vidrig människosyn du har.
VAD kan det bero på????
Någon "forskare" (Långström) menade att det berodde på den lilla otillräckliga justeringen i lagtexten o anmälningsviljan.
Jag konstaterar bara att människor blir sjuka och dör med stigande ålder och att framtiden tillhör våra unga. Kontroversiellt?
Du lobbar ju för mer av religion som inte bara är spirituell, utan påverkar det sekulära samhället till något förfärligtTack gärna. Vi är många som är med och bygger ett modernare och bättre Sverige, som står emot de konservativa krafterna som vill ta oss baklänges in i framtiden.
Ni som, med rätta, ojar er över de nya religionernas alltför starka makt över människor som kommer hit. Hur kommer det sig att flera av er vill rösta på ett parti som vill stärka religionens makt genom att koppla den starkare till staten? För mig är vägen framåt mot förbättringar uppenbar, Stärk den sekulära staten och arbeta med att minska religionens inflytande. Det är så vi uppnår större frihet för alla.
Nämn då några av dem o inte de där barbarerna använder det till att reformera kristna.Långström har rätt, det är de två största förklaringarna. Det finns många länder som uppenbart har större problem med våldtäkter än Sverige.
Ja när du skriver att det är det bästa med den gruppen människor.
Du lobbar ju för mer av religion som inte bara är spirituell, utan påverkar det sekulära samhället till något förfärligt
http://www.expressen.se/nyheter/kvinna-gruppvaldtagen-och-knivskuren/
". Vi har fler sysselsatta än någonsin" Menar du att fler individer är i arbete eller menar du att andelen individer i samhället är sysselsatta?Äldrevården var på 80talet ett skämt jämfört med dagens system. Sjukvården är bättre än någonsin. Vi har fler sysselsatta än någonsin.
Dystopierna klär inte verkligheten särskilt väl.
Det bästa är att "bättre förr" idiotierna brukar försvinna med demens eller kremering så småningom.
Intelligent inlägg.....Skitsnack igen.
". Vi har fler sysselsatta än någonsin" Menar du att fler individer är i arbete eller menar du att andelen individer i samhället är sysselsatta?
För personligen tror jag inte att andelen förvärvsarbetande av befolkningen har ökat, snarare tvärtom.
Så det gäller att uttrycka sig så schlundigt att det passar det man vill ha sagt eller hur
Intelligent inlägg.....
Fakta kan vara obehaglig.
Nej, det bästa med den typen av åsikter.
Här är en intervju med Ullenhag. Inte en kvinna får vara inom synhåll.Fakta? Jag skriver ett inlägg om att jag är för en sekulär stat och ifrågasätter ditt röstande på ett parti som vill koppla religionen hårdare till staten, samtidigt som du hela tiden kommenterar hur illa det blir när religionen får stort inflytande.
Sedan länkar du till en artikel om ett hemskt brott i Nyköping? Fakta?
Irrelevant Skitsnack.
Nämn då några av dem o inte de där barbarerna använder det till att reformera kristna.
Förstår inte varför du har sån vidrig människosyn när du säger att alla människor är lika mycket värda. Det går ju liksom inte ihop. Din syn på människor är verkligen en farlig väg som till varje pris måste stoppas vilket också sker nu när SD hela tiden ökar och dina idéer ständigt tryck tillbaka sakta men säkertDet bästa är att "bättre förr" idiotierna brukar försvinna med demens eller kremering så småningom.
.....jobb o bostad omgående. Det var aldrig tal om att folk skulle bo flera år på invandrarverkets baracker........som man gör idag". Vi har fler sysselsatta än någonsin" Menar du att fler individer är i arbete eller menar du att andelen individer i samhället är sysselsatta?
För personligen tror jag inte att andelen förvärvsarbetande av befolkningen har ökat, snarare tvärtom.
Så det gäller att uttrycka sig så schlundigt att det passar det man vill ha sagt eller hur
Vad det gäller dem som anser att det var bättre för så är det ju livets gång att de går före in i mörkret, har alltid varit så.
Men rent sakligt var många saker bättre förr.
Det var bla lättare för unga att få jobb
det var betydligt lättare för migranter att integrera sig eftersom man i stort sett fick jobb per omgående....
"Japp fler individer än någonsin arbetar och bidrar till välfärden."Japp fler individer än någonsin arbetar och bidrar till välfärden.
Här är en intervju med Ullenhag. Inte en kvinna får vara inom synhåll.
Har han lyckats med sin uppgift anser du?
182 utanförskapsområden..
http://magasinetneo.se/artiklar/mot-nya-utmaningar/
Där kan vi nog vara överens, mest tack vare det största allianspartiets ledningDet var väl en bra genomgång, med en tydlig vinkel. Ja, jag tycker att Alliansen har gjort i stort ett bra jobb med att leda och reformera Sverige under regeringsåren. Ffa Ullenhag&Olsson har stått starka i flera stormar, med en tydlig agenda.
Jag konstaterar bara att människor blir sjuka och dör med stigande ålder och att framtiden tillhör våra unga, som inte har samma konservativa feluppfattningar utan en mer sund blick på historien. Kontroversiellt?