Det var som faan, jag trodde inte de sökte Silvia sökte asyl, och vad dett gäller dotterns karl så sökte han väl heller inte asyl så ingen av dem är aktuell i frågeställningen.
!
Du skrev anhöriginvandring...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var som faan, jag trodde inte de sökte Silvia sökte asyl, och vad dett gäller dotterns karl så sökte han väl heller inte asyl så ingen av dem är aktuell i frågeställningen.
!
Nja, det är väl inte helt riktigt va? Medlemsutskottet sammanträdde igår och beslut tas den 27/4. Innan dess får SDU arna i Stockholm skrika bäst dom vill i media (som gärna ger herrarna utrymme ) för media lever i den villfarelsen att om man smutskastar SD tillräckligt mycket så kommer ingen att rösta på dom . Listig strategi har det visat sig
Ps. Illojalitet premieras inte inom någon organisation hur demokratiskt vald dess representanter än är.
tror knappast de sökte asyl/uppehållstillstånd enligt anhöriginvandring. Dessutom har de väl sin försörjning ordnad och slipper bidrag,Du skrev anhöriginvandring...
Lyckas de övertyga väljarna om att de fortsatt är kritiska till integrationen och att de anpassar sig till de andra partierna vad det gäller acceptans så lär de få fler röster i nästa valMen skär de bort invandringspolitiken skär de bort sin identitet, det är invandrare och invandring som är centralt i deras politik. Dels för att de bygger alla lösningar på samhällsproblem kring det, och dels för att de inte kan bygga ett "vi" om de inte samtidigt bygger ett "dem". Och de två benen är grunden i SD, utan dem så är SD ett tomt skal.
Sedan finns ju varianten att de har kvar sin kärna men putsar på ytan, och det är ju där Jimmie Åkesson m.fl. satsat. Vi får se vart striden leder dem.
Lyckas de övertyga väljarna om att de fortsatt är kritiska till integrationen och att de anpassar sig till de andra partierna vad det gäller acceptans så lär de få fler röster i nästa val
Javisst, på samma sätt som M lyckades behålla sina gamla väljare när man flörtade med mitten då de nya moderaterna släpptes fram.Du menar alltså att övertyga väljarna om att de är kritiska till integration, men utan att säga att de är det? För det du skrev var "om de tonar ner" sin invandringspolitik. Vad är det för acceptans de ska anpassa sig till?
Javisst, på samma sätt som M lyckades behålla sina gamla väljare när man flörtade med mitten då de nya moderaterna släpptes fram.
Sedan att resten av etablissemanget blir tvungna att acceptera och interagera med dem om de bibehåller eller ytterligare ökar sin andel av rösterna.
Acceptans får man alltid från andra eller hur?
de anpassar sig till de andra partierna vad det gäller acceptans så lär de få fler röster i nästa val
Jag tror inte skillnaden är så stor mellan den Norska valmanskåren och den Svenska så...
Aha så media har en dold agenda, som vanligt? Du tror inte att ett bråk där flera ledande medlemmar i ett politiskt ungdomsförbund utesluts pga deras åsikter skulle bli en nyhet oavsett vilket parti det gäller?
Sluta rösta på partier som har mord på miljoner människor i sin historia.Acceptans får man alltid från andra eller hur?
Och trots att de andra partierna gjort allt som stått i deras makt så har SD idag en icke föraktlig andel av mandaten.
Plus att man samarbetar med andra partier i kommunalpolitiken, Så det är nog bara en fråga om tid innan man lyckas etablera samarbete på riksnivå också. Förutsatt att SD håller ihop så länge...
Till att börja med kan man ju samarbeta inofficiellt som V gör med regeringen
Jag tror inte skillnaden är så stor mellan den Norska valmanskåren och den Svenska så...
Aha så media har en dold agenda, som vanligt? Du tror inte att ett bråk där flera ledande medlemmar i ett politiskt ungdomsförbund utesluts pga deras åsikter skulle bli en nyhet oavsett vilket parti det gäller?
Har aldrig röstat på vare sig SD eller V.Sluta rösta på partier som har mord på miljoner människor i sin historia.
Sluta rösta på SD och sluta rösta på V.
Skrävlarn gjorde ju också gratis reklam åt SD och JÅ:s comebackYtterligt tveksamt om man skulle hålla den rätt ointressanta historien vid liv vecka ut och vecka in om det inte rörde SD.
Vad tror du?
Iofs så tackar vi och bockar för gratisreklamen .
Vad skönt att folk får rösta på det parti som dom vill utan att nån tvingar dom att rösta på nått som andra anser sig veta bättreSluta rösta på SD och sluta rösta på V.
Ytterligt tveksamt om man skulle hålla den rätt ointressanta historien vid liv vecka ut och vecka in om det inte rörde SD.
Vad tror du?
Iofs så tackar vi och bockar för gratisreklamen .
Tja det är bara att bläddra i gamla tidningar.Jag tror att det skulle varit en precis lika stor nyhet om ett tjugotal personer blev uteslutna ur socialdemokraterna eller moderaterna för kopplingar till extremhögern.
nä, jag har mer än halva svenska folket på min sida som starkt ogillar allt SD står för.