Kan du då i din vishet förklara för mig hur 13% kan fälla en regering?
Genom att rösta emot sin egen politik och rösta på andras. Först borgarnas, och när de får makten, rösta med sossarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du då i din vishet förklara för mig hur 13% kan fälla en regering?
Hur många av dem som erhållit uppehållstillstånd via asyl eller anhöriginvandring har eget boende, eget jobb och försörjer sig själva efter 10 år?
Med tanke på att ett stort antal arbeten rationaliseras bort varje år så innebär ju ett inflöde av 100 000 utöver de som idag saknar jobb ett oöverstigligt hinder att ha eu;s lägsta arbetslöshet år 2020 eller var det 2024?
Så då är det inte SD som fäller en regering utan riksdagens majoritet. ja det var ju någonting helt annat än bara SDGenom att rösta emot sin egen politik och rösta på andras. Först borgarnas, och när de får makten, rösta med sossarna.
S och MP har har inte majoritet. De har heller inte majoriteten enligt den överenskommelse som ligger ty för att ha det så skulle väl även V ingå i regeringen.
Dagens regering är helt enkelt en minoritetsregering som är tvungen att ha stöd över blockgränsen för att få igenom sin förslag eller hur.?
Det var som faan, jag trodde inte de sökte Silvia sökte asyl, och vad dett gäller dotterns karl så sökte han väl heller inte asyl så ingen av dem är aktuell i frågeställningen.Silvia Sommerlath och maddes kille verkar klara sig...
Den förra regeringen satt väl på fler mandat än dagens, för V sitter väl inte i sängen med S o MP?De kontrollerar flest mandat. Ingen annan konstellation kontrollerar fler mandat.
Den förra regeringen satt väl på fler mandat än dagens, för V sitter väl inte i sängen med S o MP?
Kontrollerade... mja ....allting är ju relativt. Jag undrar vem som kontrollerar vad i deras lek.Vs mandat är kontrollerade genom samarbete. Så min utsaga stämmer.
Kontrollerade... mja ....allting är ju relativt. Jag undrar vem som kontrollerar vad i deras lek.
Du menar väl att du anser att ett samarbete är uteslutetSamarbete i riksdagen handlar om ett givande och tagande. Det är därför allt samarbete med SD är uteslutet.
Du menar väl att du anser att ett samarbete är uteslutet
Men jag vet inte om jag uppfattat det hela rätt, har SDU avdelningen valt en styrelse och har denna styrelse tillgång till register konton o fullmakter eller har någon satt sig över det demokratiska valet?
Är det så att dessa har blivit valda då är det enda korrekta alternativet att utesluta hela avdelningen inte straffa dem som blivit valda.
Det har ingenting med illojalitet att göra, det handlar om vedertagna regler för att bedriva en förening.
Har stämman valt en styrelse så har den punkt!
nä, jag har mer än halva svenska folket på min sida som starkt ogillar allt SD står för.
FolkölsPartiet har ju inte medvind direkt. Men SD kommer att växa, det ser vi hela tiden så vi är inte oroliga. När välfärden beskärs
så mycket att det drabbar Svensson så lär resten av folket vakna.
Växandet har ännu inte fått det kompakta starka ogillandet att avta.
nä, jag har mer än halva svenska folket på min sida som starkt ogillar allt SD står för.
Allt?nä, jag har mer än halva svenska folket på min sida som starkt ogillar allt SD står för.
SD försöker idag att gå samma väg som den förra Moderatledningen. Man drar sig mot mitten.
Där man egentligen redan är, för tar man bort migrationspolitiken så har man en politik som liknar både sossarnas och centerns.. Lyckas man därför tona ner migrationsbiten är det inte omöjligt att man blir ett ännu reellare hot.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20658916.ab
Är det något nytt inom partierna? Det är bara att läsa Juholts bok för att du ska sluta bry dig om enbart SD.