Gammeln
Trådstartare
Nu är media i gång igen med att haussa upp SDDet är ju återigen en spekulation.
Facit kommande valdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är media i gång igen med att haussa upp SDDet är ju återigen en spekulation.
Facit kommande valdag![]()
Det är precis det jag säger, anhängarna talar ständigt om hur mycket SD ökar.Kommande val får vi facit. Men faktum är att SD sedan valet ökat med typ 5-6%-enheter på typ 6 månader så det är väl inte helt omöjligt att SD på valdagen om 3,5år har typ 25-30%. Är väl rimligt att tro. Det kan ju räcka med att andra partier kommer krypandes till SD och vill ha nån form av "samarbete". För under dessa 3,5år som är kvar har ju andra partier naturligtvis närmat sig SD då
![]()
Har aldrig fallit för personkult. Lär nog inte göra det nu heller.Nu är media i gång igen med att haussa upp SD. På Expressen kör man nu Live Breaking News med alla möjliga experter o statsvetare ang Jimmies comback
. Då får vi se vad SVT Rapport har att bjuda på ikväll
Nej det gör man inte eftersom man ökarDet är precis det jag säger, anhängarna talar ständigt om hur mycket SD ökar.
Du snackar om 5 till 6%
Då torde man ju ligga på 18, 19 % i varje undersökning, gör man det![]()
Men inom politik är haussningen betydelsefullt. Det är gratisreklam som annars skulle ha kostat multum för att profilera sig. Det finns inget parti som intresserar media o allmänheten som SD gör, därav framgångarna i förra valet. Å det lär väl inte bli sämre kommande valHar aldrig fallit för personkult. Lär nog inte göra det nu heller.
Kommer Åkesson tillbaka, bra! Han var en duktig sammanhållande ledare som uppvisade både talarförmåga och förmåga att hålla fakta i huvudet.
Kan tillföra debatterna en hel del.
Men cirkusen runt det hela liknar den om om blaha-stjärnans användande av rosa eller svarta trosor.
Totalt meningslös i mina ögon.
Det skulle även andra partier behöva MEN dom förmår ju inte att skapa sig en Hausse runt omkring dem som fångar medias o väljarnas intresseJa och den typen av goodwill är ju SD i verkligt behov av![]()
Nja snarare ett helt grustagDär har du nog hittat ett korn av sanning..
Vad var det jag sa. Jimmie GÖR comback på fredag![]()
Har det glömt att det var en överrepresentation av vaneförbrytare du skulle bevisa? Dessutom så stämmer det inte ens att Sverigedemokraternas riksdagsledamöter skulle vara den mest kriminella gruppen
Och det vet du ju...
His back in buissnes againJa, du hade rätt igen. jag som var så säker att han aldrig skulle komma tillbaka.
Onekligen spännande ska nog titta på Skavlan för en gångs skull.
Äh bry dig inte om golit. Golit har inget att komma med nu när SD skördar framgångar. Det spelar heller ingen roll om alla SD medlemmar var dömda för brott för över 800 000 väljar skulle rösta SD iafNej jag har faktiskt ingen aning om något av dina nu många olika påståenden stämmer eftersom du inte kan belägga dem. Det räcker t.ex med att det skulle finnas två riksdagsledamöter i antingen C, KD, FP, V eller MP som någon gång under sina liv blivit dömda för något brott för att det inte ska stämma att inget annat parti ens i närheten har lika stor andel dömda som SD. Ska jag bara veta att det inte är så utan belägg eftersom det passar dig?
Ja jag vetJa, du hade rätt igen. .
Det var inte det här du menade då?Ja jag vet. SD var först ut i kvällens Rapport och Knutsson gjorde samma analys av SD:s haussning som jag nyss har redogjort för här
![]()
Det var inte det här du menade då?
"SD-ledaren Jimmie Åkesson riskerar att tvingas betala tillbaka över 150.000 kronor i sjukpenningtillägg till riksdagen. Orsaken är att Försäkringskassan nekat honom sjukpenning eftersom hans parti fortsatt att betala ut ett partiledararvode på omkring 40.000 kronor i månaden."
Man är inte värd 21 miljoner kr när man förstör för svenska företag utomlands. Dessutom ska andra städa upp efter henne. Hon kan väl själv städa upp efter sig, det har hon ju betalt för![]()
En enkel fråga, Är det asylsökande som sticker bilarna i brand eller är det svenska medborgare/personer med permanent uppehållstillstånd?Det är oviktigt och ingen som bryr sig om. Ungefär som :
Många bilbränder söder om Stockholm
Publicerad 22 mar 2015 23:50
Tolv bilar stacks i brand i Botkyrka, söder om Stockholm, på söndagen.
Vem bryr sig? Inte en käft, så här ska det vara i vårt land tycker 87%, eller hur?
En enkel fråga, Är det asylsökande som sticker bilarna i brand eller är det svenska medborgare/personer med permanent uppehållstillstånd?
För är det det senare så lär inte ens SD kunna göra ngt åt det. Eller hur![]()